Vlákno názorů k článku Opomíjet starší diváky je chyba, říká bývalý šéf zábavy na Nově od Pamětník - "Dalo by se říct, že komerční vysílání je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2010 12:45

    Pamětník
    "Dalo by se říct, že komerční vysílání je reklama obklopená programem. Reklama je na tom celém to nejdůležitější, a program je tam jenom proto, aby se divák přilákal k jejímu sledování." To jsou věty, které jen z povolaných úst potvrzují to, že divák nemůže čekat od komerčních stanic kladnou reakci na své představy a přání, které by měly změnit styl vysílání k obrazu jeho.
  • 16. 11. 2010 13:05

    jimmy1
    Tak tak, a nejvíce reklamou ohroženou skupinou jsou děti a právě důchodci (myšlením se blíží k dětem). Nevím jak ostatní, ale můj otec je dost reklamou chycený....
  • 16. 11. 2010 17:46

    bez přezdívky
    Tohle je celkem asi jediný příspěvek k věci.
    Ale nyní jde o to.
    Na koho cílit reklamu nebo na koho má být reklama cílena ?
    Tedy jinými slovy na koho je po té cílený obal tj. to, co doprovází reklamu.

    A zde se názory velmi liší.
    Tuším, že odborníci tvrdí, že nejúspěšnější je reklama u dětí, teenagerů atd.
    Oni sice nedisponují žádnou finanční částkou, ale zase většinou mají takové postavení v rodině, že mnoho rodičů jim prostě vyhoví a ten nákup provede za ně, tedy vykecají si to...
    Takže tam je údajně úspěšnost velice vysoká...

    Já o tomhle diskutoval vždy spíše z hlediska rádií. Televize mne zase až tak nezajímají.
    Ale zase když prostě byla ta doba po revoluci a všude to do nás praly horem dolem stanice jako EVROPA 2 a KISS atd. A všichni na všech fórech blekotali, jak by se nic jiného soukromě jako rádio neuživilo a to mysleli smrtelně vážně a to včetně odborníků, tedy lidí, co si o sobě říkají, že jsou odborníci přes média a mají funkce různých poradců apod. ještě dnes. Tak všichni prostě tvrdili tohle, tedy jen pro mladé.

    No a já jim tehdy oponoval s tím, že nejsilnější skupina ekonomicky je jiná skupina lidí. A moje slova se potvrdila cca za 15 let. Tedy úspěchy rádií Blaník a Beat.
    I když každé je určeno pro jinou stranu fronty. Jde o stejnou věkovou kategorii.

    Takže v rádií už to pochopili. Neboli praxe je k tomu dovedla.
    Na druhou stranu, do dnes u nás nevysílá například jazzová stanice.
    A taktéž průzkumy ukazují, že i třeba dechovkových posluchačů je absolutní minimum.

    Tedy někde to má svůj strop. Respektive důchodců může být mnoho. Mohou mít našetřeno hodně. Mohou mít spoustu času, mohou se nudit atd. To vše by hrálo jednoznačně pro ně.
    Jenže... Jsou zkušeni životem. Nenalítnou každé kravině a x krát si rozmyslí a tu korunu v ruce otočí nežli ji vydají... Což zase vše hovoří proti. Tedy zatím se toho nikdo neodvážil a neodvažuje na ně vyloženě cílit reklamy...

    To už úspěšnější jsou různí podvodníčci a zloději atd.

    Takže tolik bych chtěl říci k té věci ohledně reklam.

    Jinak já se osobně obávám, že pokud to nastane, sklouzne to kamsi...

    Opět bych použil přirovnání nebo symboly...
    Na jedné straně poctivý rock and roll...
    Na druhé straně normalizace a soc. pop...

    Takže pokud to někdo riskne a něco vytvoří nebo začně to vyrábět...
    Stejně to půjde tím většinovým, tedy alá soudružským proudem...

    Takže je to stejně o ničem a má to smysl klábosení u piva.
    Mně osobně vyhovují mimo ČT2 třeba MGM nebo TCM.
    Je to patřičně staré a komunisty nepokažené.
    Tečka.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).