Myslete trochu. Kdo by si dělal PR na nějakém TMC, které nemá žádný zobrazovací prostor na dělání bannerů. Ani si tam nemůžete budovat značku ŘSD. Ani se tam nijak nezviditelníte ani to nemonetizujete uživatele. A nedej bože, uživatelé se nekreslí nikde do grafu, protože to přijímají pasivně, drzouni jedni. Akorát by přihřáli polívčičku výrobci navigace, to přece nemohou dopustit.
Já teda doufám, že TMC kódy fungovat budou. Sice to nepřijímám přes RDS, ale internet, protože můj telefon to RDS nezvládne.
Vzniknou čtyři mobilní aplikace, pět webů, každé čtvrt hodiny hlášení v rádiu, v novinách budou aktuální reportáže z prvniho až dvoutisiciho ixtého dne opravy.
Ale aby někto využil standardní komunikační prostředek aby se ty informace dostaly tam, kam je potřeba, to se nestane. Mám samořejmě na mysli RDS-TMC, který dneska umí téměř každá navigace a nic to uživatele nestojí...