To, že je blokace volání vyššího než 4200 Kč je dobrý tak pro kravaty v medvědech, ale pro normálního smrtelníka jsou 4 klacky setsakra vysoká částka, a kór pokud se jedná ne o limit za měsíc, ale za jeden hovor!!!
Lze pochopit, že operátoři musejí jednat v kompromisu (bohužel, některým jde hlavně o zisky a nějaké řešení je pro ně teda horkej brambor), ale že někdo může říct, že je to vyřešeno, když dá tak nesmyslně vysokej limit (jak časově, tak především částkou) a nebo podle mírnýho sestupu grafu, to je pro mě naprosto nepochopitelný.
Vyřešení je ten graf skoro na nule, ne že je mírně sníženej!!! Prostě někteří mi připadaj, jako když spadli z Marsu.
mno, je fuckt, ze pripojeni za 60kc/min, je prehnena cena, ale dyt si to lidi delaj sami! Ano, je pravda, ze existuje par viru-dialeru, ktere se pred vytocenim extra placeneho cisla nezeptaji, ale ty ostatni, to jsou vsechno oficialni veci!
A kde jsou dialery? Na pornostrankach. No jiste, kde jinde... Naddrzeny debilni uchyl vleze na pornoweb, prahlidne si par DEMO stranek a pak uz macka jen ANO ANO ANO... no tak to at se pak takovej uchyl nedivi, ze mu prijde ucet jak kdyby stravil tyden v bordelu...
Protoze kazde to zmacknute "ANO" ho stoji tezke love, normalni clovek si to precnt, a zmackne NE.
Pane Nápravníku pro Vaši informaci - reklamaci není nutné podávat jen písemně, ale rovněž telefonicky (tel. 800123456; 800203203) nebo elektronicky. S administrativou TELCO a Telecomem jako fakturujícím mám určité zkušenosti a musím říct, že jsou reklamace většinou vyřizovány obratem - ačkoliv je lhůta 30 dnů.