Jsem ředitel společnosti MobilAudit, která mimo jiné dělá to, o čem píše pan Kysilka ve svém článku. Nevím, zda má smysl vůbec něco vysvětlovat, nicméně pana Kysilku neznám, jeho článek je pro mě příjemné, ale přesto PŘEKVAPENÍ, a on sám by všem prudícím glosátorům jistě nejlépe vysvětlil, proč jej napsal...
Je to reklama a měla by být označená. Ve standardním článku bych čekal kritické hodnocení. Stojí ta služba za těch 15% ušetřených poplatku + x1000 Kč? Každý operátor vám udělá nabídku zdarma, když navšívíte tři máte představu. Opravdu to ušetří o tolik více?
Vážený pane řediteli, pokud by se na nezávislém serveru o automotorech objevil článek, jak v jednom konkrétním autoservisu (čili téma vcelku odlišné od zaměření toho nezávislého serveru) tom a tom se výborně starají o zákazníky a auto jim opraví na počkání, navíc psaný docela povrchně a bez jediné zmíněné vady, vám by to úplně jako typické P.R. nepřišlo? To, že se někdo ozve, že mu takový nemastný neslaný článek nesouvisející se zaměřením Lupy nelíbí, je snad prudění? Také zákazníkům kladoucí otázky na tělo či zmiňující nelibost říkate, aby neprudili?