Nahlédl jsem do případové studie a uznávám, že ten graf "Růst kontaktů v databázi Kentica" vypadá daleko průkazněji a optimicsštěji ;o) Opravdu škoda, že se neobjevil přímo v článku.
Aha, teď koukám, že jsem do článku zapomněl dát nárůst počtu kontaktů v databázi Kentica - nicméně ten graf můžete najít v odkazované případové studii (na konci článku), na straně 18. Myslím, že nárůst konverzního poměru spolehlivě potvrzuje.
Pěkný článek, akorát ty přiložené grafy úspěch moc neprezentují - jednak, jak je v článku zmíněno, rostou z nuly (chybí tedy srovnání s výchozím stavem) a pak také na nich není patrná žádná změna trendu oproti stoupající tendenci před optimalizací. Netvrdím, že nevěřím úspěchu optimalizace, pouze bych uvítal přehlednější prezentaci tohoto úspěchu.