Pěkný článek, akorát ty přiložené grafy úspěch moc neprezentují - jednak, jak je v článku zmíněno, rostou z nuly (chybí tedy srovnání s výchozím stavem) a pak také na nich není patrná žádná změna trendu oproti stoupající tendenci před optimalizací. Netvrdím, že nevěřím úspěchu optimalizace, pouze bych uvítal přehlednější prezentaci tohoto úspěchu.
Nahlédl jsem do případové studie a uznávám, že ten graf "Růst kontaktů v databázi Kentica" vypadá daleko průkazněji a optimicsštěji ;o) Opravdu škoda, že se neobjevil přímo v článku.
Aha, teď koukám, že jsem do článku zapomněl dát nárůst počtu kontaktů v databázi Kentica - nicméně ten graf můžete najít v odkazované případové studii (na konci článku), na straně 18. Myslím, že nárůst konverzního poměru spolehlivě potvrzuje.