S body 1 a 2 lze bezvýhradně souhlasit. Připomínají mi slavnou a úspěšnou celebritu (ne sice nekvalitní, ale úplně top kvality také ne), která je zvyklá od svých skalních fanoušků jen na pozitivní názory, jakýkoli negativní je v diskusích napaden, která si ani za mák nepřipouští, že by se její tvorba mohla někomu nelíbit a tak zvolí podlou, ale pořádnou zbraň tj. zastrašování a žaloby na všechny strany.
bod 2) právník s panem ředitelem a majitelem nepochopili, že na internetových vyhledávačích se články zobrazují dle aktuálnosti a čtenosti, takže to nejnovější, co lidi nejvíce zajímá je na první stránce, i kdyby to měly být vulgarity nejhrubšího zrna. Oni neví, že negativní kritika, pomluvy a diskuse k nim jsou pro čtenáře zajímavější, než slušně a inteligentně napsané články ke kterým kolikrát nejsou žádné lajky ani příspěvky, takže se ve vyhledávači ani nezobrazí. Sad but true. Ostatně Blesk s Aha jsou také prodávanější, než Hospodářské noviny. To by měli pánové vědět.
Firmě spíš došly peníze na reklamu, jelikož byla v minulosti v TV v každém reklamním bloku, spolupracovala s pořadem TV Prima Jak se staví sen a v rámci charity vybavila několik dětských domovů a stacionářů kuchyňským vybavením. Rovněž několik dalších populárních pořadů a významných akcí sponzorovala. Jenže..
Firmě to nepřineslo takové zisky, jaké si vedení představovalo, zákazníci se nehrnuli a nebyli tak spokojení jak si pan ředitel myslel, ba naopak začali dávat přednost konkurenci, což pana ředitele pochopitelně štve a jakmile začaly přibývat negativní názory, tak kolem sebe naštvaně kope a bojí se. Tímto sporem si to docela podělal, jelikož si neuvědomil, že zákazník prostě může upřednostnit konkurenci a basta. A i přes obrovskou popularitu nemusí být firma nejlepší v oboru (a také není), obzvlášť, když stlačila náklady dovozem kuchyní z Polska (nevalné kvality).
Oresi je známá značka, kterou lidé vyhledávají, nicméně připomíná známou a slavnou celebritu, která je zvyklá od svých fanoušků jen na pozitivní názory a ty negativní nechce slyšet, žádnou oficiální kritiku od odborné veřejnosti dosud nezažila a jakmile přijde první, tak jí ta celebrita (firma) nedokáže snést a když zjistí, že kritických názorů přibylo a převažují nad těmi pozitivními (mám na mysli slušnou kritiku, ne vulgární exhibování hulvátů všeho druhu), tak použije nejvyšší kalibr žalobu, sesype se jak domeček z karet, začne se bát o budoucnost a nezvládá dokonce ani své vlastní PR ve kterém se ukáže, že není tak skvělá, jak to dosud vypadalo a slávu si nezaslouží. Asi tak.
Ať už je to jak chce, právě vybírám linku a můžu s klidem říct, že Or_si je čistá zlodějina. NIKDY bych to nekoupil !!!! Kupte si nějaký kvalitní český výrobek. I kdyby nebyl levnější, dáte alespoň vydělat čechovi a ne nějakému pšónovi! A pokud máte čas a chuť, tak jedině u šikovného truhláře v místě bydliště. Čus