Oresi je známá značka, kterou lidé vyhledávají, nicméně připomíná známou a slavnou celebritu, která je zvyklá od svých fanoušků jen na pozitivní názory a ty negativní nechce slyšet, žádnou oficiální kritiku od odborné veřejnosti dosud nezažila a jakmile přijde první, tak jí ta celebrita (firma) nedokáže snést a když zjistí, že kritických názorů přibylo a převažují nad těmi pozitivními (mám na mysli slušnou kritiku, ne vulgární exhibování hulvátů všeho druhu), tak použije nejvyšší kalibr žalobu, sesype se jak domeček z karet, začne se bát o budoucnost a nezvládá dokonce ani své vlastní PR ve kterém se ukáže, že není tak skvělá, jak to dosud vypadalo a slávu si nezaslouží. Asi tak.
Firmě spíš došly peníze na reklamu, jelikož byla v minulosti v TV v každém reklamním bloku, spolupracovala s pořadem TV Prima Jak se staví sen a v rámci charity vybavila několik dětských domovů a stacionářů kuchyňským vybavením. Rovněž několik dalších populárních pořadů a významných akcí sponzorovala. Jenže..
Firmě to nepřineslo takové zisky, jaké si vedení představovalo, zákazníci se nehrnuli a nebyli tak spokojení jak si pan ředitel myslel, ba naopak začali dávat přednost konkurenci, což pana ředitele pochopitelně štve a jakmile začaly přibývat negativní názory, tak kolem sebe naštvaně kope a bojí se. Tímto sporem si to docela podělal, jelikož si neuvědomil, že zákazník prostě může upřednostnit konkurenci a basta. A i přes obrovskou popularitu nemusí být firma nejlepší v oboru (a také není), obzvlášť, když stlačila náklady dovozem kuchyní z Polska (nevalné kvality).