S body 1 a 2 lze bezvýhradně souhlasit. Připomínají mi slavnou a úspěšnou celebritu (ne sice nekvalitní, ale úplně top kvality také ne), která je zvyklá od svých skalních fanoušků jen na pozitivní názory, jakýkoli negativní je v diskusích napaden, která si ani za mák nepřipouští, že by se její tvorba mohla někomu nelíbit a tak zvolí podlou, ale pořádnou zbraň tj. zastrašování a žaloby na všechny strany.
bod 2) právník s panem ředitelem a majitelem nepochopili, že na internetových vyhledávačích se články zobrazují dle aktuálnosti a čtenosti, takže to nejnovější, co lidi nejvíce zajímá je na první stránce, i kdyby to měly být vulgarity nejhrubšího zrna. Oni neví, že negativní kritika, pomluvy a diskuse k nim jsou pro čtenáře zajímavější, než slušně a inteligentně napsané články ke kterým kolikrát nejsou žádné lajky ani příspěvky, takže se ve vyhledávači ani nezobrazí. Sad but true. Ostatně Blesk s Aha jsou také prodávanější, než Hospodářské noviny. To by měli pánové vědět.