Vlákno názorů k článku Osud neplacených kanálů na kartách CryptoWorks? Zatím je ve hvězdách od Martin Ksilt - Ja myslim, ze na prikladu jinych operatoru v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 4. 2012 11:11

    Martin Ksilt

    Ja myslim, ze na prikladu jinych operatoru v Evrope za poslednich treba deset let by se dalo vysvetlit ledacos.

    Sky UK - vymena karet 2x nova revize kodovaciho systemu / sam jednu takovou vlastnim a vymenou sem si prosel, tusim, ze prvni vymena se konala hlavne diky tomu, ze karta za jistych podminek umela vic nez zdravo, operator radeji karty vcas vymenil, nez by riskoval ztraty

    ex-Premiere DE (Sky DE) - zde dokonce 2x probehla a jeste probiha vymena kodovaciho systemu (tam kde je to mozne), Betacrypt - Nagra - Videoguard

    Viasat SE - totalne prolomeny Viacess byl nahrazen bezpecnym Videoguardem - opet vymena karet

    urcite by se dalo jeste pokracovat, prikladu je mnoho a nerekl bych, ze se operatori vymlouvali, meli k tomu sakramentsky padny duvod

    jiste muzete namitat, ze karty byly meneny "zdarma", ale opravdu tomu tak bylo?

  • 13. 4. 2012 10:31

    alfi

    tak tak. hudební a knižní vydavatelství už to pomalu začínají chápat, tv a filmové to teprve čeká - když bude nabídka za zajímavou cenu, dostatečně technicky jednoduchá a bez zbytečných obezliček typu DRM a "protipirátské" ochrany, budou všichni spokojenější, ušetříme si blbnutí s kartama, "licencovanými dekodéry" apod.
    ale vývoj k tomu musí dospět, rychlou revolucí to nepůjde :)

  • 13. 4. 2012 8:51

    bez přezdívky

    "Tak, jak se vyvíjí technologie, musí ji satelitní operátoři upgradovat, aby drželi alespoň přibližně krok s piráty, kteří se neustále snaží pronikat nelegálně do jejich programových nabídek."

    Opět hledání všemožných pirátů místo toho, aby se udělala atraktivní programová nabídka s atraktivní cenou, kde nikdo nebude řešit nelegální příjem, resp. nevyplatí se mu ho řešit. Je to stejný jako u kabelovek, kde si operátor místo přiznání vlastní chyby za pokles zákazníků začne hledat pytel všemožnejch důvodů proč tomu tak je a nakonec po dlouhým bádání vymyslí genialitu v podobě sdílečů. Chce se mně blejt velebnosti :-(

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).