Už nějakou dobu se snažíme konzultovat nové formáty, na jejichž prosazení v ČR se Hi-Media významně podílela a základní zásady omezení dodržuje již od počátku, a jejich použití s ostatními servery. Námi používaná omezení jsou ve své podstatě uvedené návrhy, ať už Vaše či Marka Antoše.
Interstitial
Při prvním Interstitialu trvala kampaň pro Speedbone pouze jeden den, proto se zobrazoval Interstitial pokaždé po zadání adresy serveru Fincentrum, ale byl na něm umístěn proklik, kterým se mohl každý dostat na Home page ještě před uplynutím stanovené doby. Nyní při kampani na Renault Clio na portálu Redbox, která trvala přeci jen o poznání déle, bylo využito standardní formy cílení na cookies a proto se reklama zobrazila každému uživateli za celou kampaň pouze jednou.
Out of the box
Omezení všech kampaní na out of the box je s vědomím samotné agresivity prvku provedeno hned dvěma prvky. 1. out of the box po určité době zmizí, u kampaně na Renault Clio na portálu Redbox je to stanoveno na 50 vteřin od začátku nahrávání stránky, takže je prvek vidět přibližně 30 vteřin, ale to závisí na rychlosti připojení. Dále chceme zamezit častému zobrazování a proto je využito cílení na cookies (capping) a proto by měl každý vidět pouze jeden out of the box za den.
Používání těchto základních omezení u nových formátů může pouze prospět celému trhu. To, že v minulosti proběhla kampaň, kterou jsme nerealizovali my s použitím nám ukradených skriptů není zrovna fér, ale jako mnohem horší vidíme nerespektování zásad, které při použití nových formátů využíváme. Vždyť přeci nám všem jde o přilákání dalších inzerentů a tím i většího množství peněz na Internet. Nemohu však tvrdit, že Interstitial či Out of the box jsou spásou trhu a věští nám pouze světlé zítřky... to bohužel ne, k tomu budeme potřebovat mnohem více.
návod je snadný:
1) vidím reklamu která mi vadí
2) okamžitě odcházím té odporné stránky nebo vypínám browser.
3) chvíli si koušu nehty něž mě přejde zvědavost, co tam asi psali.
4) jdu znovu na lupu.
5) opakuji od bodu 1) tak dlouho, dokud nezjistím, jestli si chci přečíst článek, nebo se zabývat nesmyslným problém, proč mi tak hrozně vadí reklama, kterou mohu vklidu ignorovat.
návod je snadný:
1) vidím reklamu která mi vadí
2) okamžitě odcházím té odporné stránky nebo vypínám browser.
3) chvíli si koušu nehty něž mě přejde zvědavost, co tam asi psali.
4) jdu znovu na lupu.
5) opakuji od bodu 1) tak dlouho, dokud nezjistím, jestli si chci přečíst článek, nebo se zabývat nesmyslným problém, proč mi tak hrozně vadí reklama, kterou mohu vklidu ignorovat.
Na druhé straně nutno říci, že "VIDLE" byly tak trochu z oboru, proto jsem již 25.5. reagoval tímto článkem tušíce nějakou reklamní lumpárnu. Spíš jsem ale očekával nějaký nový časopis :-)))