Vlákno názorů k článku Ovládne Létající Čestmír celý český Internet? od Radek Vychytil - Velka cast zahranicnich oborovych casopisu prodava sve obalky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 6. 2001 10:04

    Radek Vychytil (neregistrovaný)
    Velka cast zahranicnich oborovych casopisu prodava sve obalky na reklamu. Nevim jestli je nekdo kvuli tomu prestal cist. Kdyz se podivate dovnitr, tak je to mnohdy hodne pres 50% reklamy. Ale zbytek, kvalitni oborovy obsah, za to stoji. Stejne jako obsah Lupy. Myslim, ze naprosta vetsina tech, co byli "okradeni" o 7 sekund, je kvuli obsahu v pohode precka. Argumentem muze byt, ze reklama je vetsinou oborova. Jaka by byla reakce komunity ctenaru, kdyby 7 sekund koukali na reklamu napr. nejakeho ISP? a nebo konkurencniho media s nazvem clanku?
  • 11. 6. 2001 10:18

    Radek (neregistrovaný)
    Rozdil ve funkcnosti a pouziti internetu oproti literature je zrejmy. V casopisu NEMUSIM travit 7sekund prohlizenim titulni strany ci jakekoliv reklamy uvnitr. Mohu jedinym pohledem preletet stranku s mnoha reklamami a tim padem se pohybuji na spotrebje casu radove v desetinach sekundy na jednu reklamu. Pote si vyberu tu co mne zaujala. Rychlost je nesrovantelna. Kdybych byl nucen na kazdou hledet cca 7s, to mne desi.

    Tedy jeste jednou, na papire mam svobodu toho co preskocim a co ctu. V internetu se objevuji metody jak mi VNUTIT co si musim prohlidnout.
  • 11. 6. 2001 11:08

    Petr Bednář (neregistrovaný)
    To je zajímavé, jak lidem vadí, že jim Lupa sebrala sedm vteřin jejich života. Přitom jeden reklamní blok v televizi trvá až pět minut, a nikdo se proti tomu nebouří.
    A v televizi - vzhledem k lineárnosti vysílání - také nemáte možnost zvolit co "číst" a co "přeskočit". Snad s výjimkou chození na toaletu. Na to je ale těch 7 vteřin docela málo :)
    Možná byl problém kampaně na Lupě v tom, že koukat sedm vteřin na "vidle" je docela nuda. Kdyby tam proběhl nějaký vtipný spot, možná by čtenáři těch sedm vetřin života snáze oželeli.
  • 11. 6. 2001 19:10

    ČoČkin (neregistrovaný)
    1] Koukat sedm vterin na vidle neni nuda, pokud oplyvate fantazii... vzdyt to bylo supr, dostat vetsi nez male mnozstvi casu na predstavy, co to vlastne je a na co to je reklama :o))

    2] kdo nebyl blbej, chodil na Lupu pres index.phtml :o))
    (pripadne pres imejly, pokud ma nastaveno jejich zasilani)
  • 11. 6. 2001 13:21

    Michal Schwarz (neregistrovaný)
    Reklamy v časopisech se nevnucují, neblikají, nepoletují, a neruší při čtení článků. A proto si také některé z nich rád pohlédnu, hlavně když se týkají něčeho, co mě zrovna zajímá (ať už je to reklama na cestovní kancelář, nebo na PalmPC).

    Některým inzerentům zjevně nedochází, že mezi slovy "zaujmout" a "vnutit se" je veliký rozdíl, a chybně předpokládají, že reklama která se uživateli vnutí, ho logicky i zaujme :-((.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).