Vlákno názorů k článku Ovládne Létající Čestmír celý český Internet? od Jan Žáček - Přiliji olej do ohně: ad cílení) na první pohled...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 6. 2001 10:58

    Jan Žáček (neregistrovaný)
    Přiliji olej do ohně:

    ad cílení) na první pohled nesmyslné cílení je podle mě více méně v pořádku - typický internetový odborník (čtenář Lupy) je mladý muž (prosím bez polemizování), s vyšším příjmem a pod. - ideální zájemce pro koupi auta pro mladé (clio, fiesta, fabia...). Nesouhlasím výrazně s komerční polívčičkou p. Krejčího ohledně cílení - kampaň nešla přes ARBO a to mu leží v žaludku. Ne všechny velké servery jsou ochotny a technicky schopny realizovat netradiční formy reklamy - další parametr ovlivňující cílení.

    ad otravnost) ty argumenty jsou jen výkřikem do tmy - navrhuji realizovat Lupu bez reklamy - všem remcalům z diskuse poslat fakturu na 1500 Kč (nebo víc?) - pak budou spokojeni - Lupu budou mít bez reklamy; budou platit předplatné a obě strany budou spokojené. Pro příštího Čestmíra navrhuji úpravu (opravu) skriptu - tak aby ani alternativní platformy nebyly ušetřeny, udělat i textovou verzi pro vypínače obrázků a skript spouštět z jiného serveru pro modifikátory zabezpečení, aby bylo možné oslovit všechny čtenáře. Mě osobně tahle reklama nevadí.

  • 11. 6. 2001 11:46

    Milan Petráň (neregistrovaný)
  • ad ad otravnost - výkřik do tmy To si ze me snad děláte srandu, ne? Jak že Vás to neotravuje? Jaký výkřik do tmy? Když sakra přes text lítá nějaká blbina á la "Čestmír" a nemohu si přečíst příspěvek, tak mě osobně to teda hodně otravuje. Vidle snesu, ale co je moc, to je příliš.
  • ad ad otravnost - faktura na 1500,- Dle mého subjektivního názoru čte internetové deníky 99% lidí proto, aby se dověděli, co se děje atd. a proto, že za to nemusí nic platit. Buď jste svůj názor myslel jako vtip (pak jsem jej ovšem nepochopil) nebo bych Vás musel slovně urážet a to se nehodí.


  • Mě osobně tahle reklama VELMI vadí.

  • 11. 6. 2001 12:04

    Jan Žáček (neregistrovaný)
    Ad Otravnost - Právě proto je umístěn Čestmír pouze na stránce s přehledem článků - perexy jsou krátké, dají se přečíst i s Čestmírem. Vadí vám i to - tak se zaregitrujte pro newsletter - ale něco za něco...

    Ad Faktura - kdy už si konečně všichni uvědomíte, že zadarmo ani kuře nehrabe. HW není zadarmo, SW není zadarmo, lidi nejsou zadarmo, připojení zadarmo, nikde není nic zadarmo. Chcete lepší služby, ale nechce se Vám platit? S tím ani v reálném světě neuspějete... U free-ISP taky platíte za extra služby a u zpravodajství připlácet nechcete? ČTK taky neposkytuje veškěré zpravodajství zadarmo...
  • 11. 6. 2001 13:11

    Milan Petráň (neregistrovaný)
    Nejsme všichni tak neuvědomělí, jak tvrdíte. Víme, že si HW nekoupíme zadarmo, že stejně Telecomu nebo někomu jinému zaplatíme za připojení atd. Reklama ve formě banneru případně i vložené stránky (interstitialu) nikoho příliš nedrásá. Kdo nechce nekliká, neprohlíží. Ale když mi i třeba přes perex lítá nějaká (s prominutím) volovina, to mě tedy drásá a ruší. Je to velmi nešťastná a nevhodná forma reklamy. A abych nezapoměl: Lupa není ČTK - nemusím za její čtení platit - a krom jiného je právě proto tak přitažlivá. Řešením toho, co jste naznačil je zatím spíše dobrovolná platba á la ROOT.CZ nebo Interval.
  • 11. 6. 2001 13:17

    Mirek Zeman (neregistrovaný)
    Problem je ovsem v tom, ze mikroplatby server jako takovy momentalne neuzivi. Kdyz se podivate na vysi plateb treba na Root.cz, tak zjistite, ze i nejctenejsi clanky nasbiraji pouze symbolicky poplatek.
  • 11. 6. 2001 13:23

    Milan Petráň (neregistrovaný)
    Jenze faktura na 1500,- nebo standardní používání zde diskutovaného out-of-the-boxu server podle meho nazoru take neuzivi. Vím, že se internet posunul z hobby záležitosti komerčním směrem (zde tedy vydělej si na sebe), ale opakuju: Co je moc, to je moc.
  • 12. 6. 2001 10:57

    Michal (neregistrovaný)
    ... denně jsou na Lupě tak dva články. Budu optimista, a řeknu, že jeden z nich stojí za přečtení. Tedy za přečtění jednoho článku bych podle navržené částky zaplatil 50,- Kč.

    No, až tak zajímavý článek jsem na Lupě ještě neviděl.

    Co kdyby provozovatelé serveru přestali plakat nad tím, že lidé nechtějí platit. Není problém spíš v tom, že venkoncem není za co dávat peníze ?
  • 11. 6. 2001 13:53

    Hynek Med (neregistrovaný)
    A kde je psano, ze se jakykoliv server musi uzivit?
    Teba je to uplne spatne podnikani. :-) Viz krachy dot-coms v Americe.. Treba je trh pro reklamu prilis maly na pouziti masovych metod beznych z ostatnich medii, a vychytane metody typu presne cileni jsou technicky narocne a tudiz drahe, nebo rovnou nemozne, navic reklamni prumysl je strnuly a neochotny se menit.. Agresivnejsi reklama bude spise kontraproduktivni, nastane odliv uzivatelu, kteri se nechteji nechat otravovat, navic vecmi ktere je nezajimaji, platit za cteni clanku ochotni take nejsou..
    Ale nejsem pesimista, myslim, ze i kdyby zkrachovaly vsechny dejme tomu zpravodajske servery, porad bude dost stranek ktere lidi delaji jaksi "neziskove", z nadseni pro vec, a navic Internet neni jen web..
  • 11. 6. 2001 14:13

    dan peder (neregistrovaný)
    ad Mě osobně tahle reklama VELMI vadí.

    návod je snadný:

    1) vidím reklamu která mi vadí
    2) okamžitě odcházím té odporné stránky nebo vypínám browser.
    3) chvíli si koušu nehty něž mě přejde zvědavost, co tam asi psali.
    4) jdu znovu na lupu.
    5) opakuji od bodu 1) tak dlouho, dokud nezjistím, jestli si chci přečíst článek, nebo se zabývat nesmyslným problém, proč mi tak hrozně vadí reklama, kterou mohu vklidu ignorovat.

  • 11. 6. 2001 14:14

    dan peder (neregistrovaný)
    ad Mě osobně tahle reklama VELMI vadí.

    návod je snadný:

    1) vidím reklamu která mi vadí
    2) okamžitě odcházím té odporné stránky nebo vypínám browser.
    3) chvíli si koušu nehty něž mě přejde zvědavost, co tam asi psali.
    4) jdu znovu na lupu.
    5) opakuji od bodu 1) tak dlouho, dokud nezjistím, jestli si chci přečíst článek, nebo se zabývat nesmyslným problém, proč mi tak hrozně vadí reklama, kterou mohu vklidu ignorovat.

  • 11. 6. 2001 13:54

    Honza Kulveit (neregistrovaný)
    Mate pravdu, za blbou reklamu je treba trestat firmy, resp. vyrobky, jez propaguje. Je hovadina si rici "ne, na Lupu uz nikdy". Smysl ma- "ne, auto od Renaultu si nikdy nekoupim".
    Rekneme, ze pravdepodobnost, ze bych si za cely zivot koupil Clio, je asi celkem mala, tak 1/5000. Na druhou stranu vynasobeno cenou auta to neni az tak zanedbatelna suma.

    Pusobeni reklamy je vyznamne ze statistickeho hlediska. Pokud Vam nekomu reklama na Clio uplne zkazila zivot, nikdy nekupujte nic se znackou Renault.
    Reklama je zalozena na podvedomem pusobeni. Pokud Vam tedy reklama vadila jen trochu, staci, kdyz si Renault vedome naasociujete s necim neprijemnym. Napriklad si tech 7 sekund cekani na preloadovani vidli muzete opakovat "reanult vyrabi hnusna a nebezpecna auta". Pri pohledu na letajiciho cestmira si predstavujte zabery mrtvych tel v nabouranem Cliu...

    Btw -me ta kampan az tak nevadila, jedina neprijemna vec byl skok na vidle po kliknuti na logo Lupy (byl jsem zvykly se tak vracet na titulni stranku...). Cestmira jsem vubec nevidel a Lupu jsem byl stejne nucen prebookmarkvat na index.phtml (automaticky reload mi nefungoval). (To jsou ti uzivatele "alternativnich" browseru... ;-)
  • 11. 6. 2001 14:02

    Marek Antoš (neregistrovaný)
    jedina neprijemna vec byl skok na vidle po kliknuti na logo Lupy

    Máte pravdu, zhruba tři dny to tak bylo. Poté jsme na to byli upozorněni (shodou okolností v konferenci reklama@nawebu.cz) a obratem jsme to změnili tak, aby logo ukazovalo na standardní titulní stránku.

  • 11. 6. 2001 16:57

    Robert Němec (neregistrovaný)
    Jsem ochoten platit za obsah Lupy, ale ne 1500 Kč. E-biz stojí něco kolem 400 Kč, takže roční předplatné Lupy bych viděl taky nějak tak. Při platbě za Lupu bych snesl bannery, buttony a skyscrapers, ale jinak nic víc.
  • 12. 6. 2001 8:27

    Auto? (neregistrovaný)
    Jestli si nekdo koupi auto (ehm, nakupni tasku) na zaklade reklamy, pak jej lze nazvat tak leda slabomyslnym. A v Renaultu museji byt slabomyslni take, jinak by za takovou reklamu nevyhazovali penize. Neco jineho jsou nezavisle testy a moznost si auto pujcit a vyzkouset - ale prosim vas, auto...
  • Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).