Dobrý den,
je zajímavé číst reakce lidí, jenž jsou velmi rozhořčeni nad reklamní kampaní Lupy. Nechci v tuto chvíli posuzovat účinnost "létajícího Čestmíra" - podle mě létající a různě agresivně blikající loga a nápisy jsou pro děti na základní školy a rozhodně ne pro kvalitní propagaci prý kvalitního automobilu, ale to je můj soukromý názor a to mi nyní nejde. Chci pouze doplnit reakce typu "už mě tu nikdy neuvidíte" apod. Z mých zkušeností lidé, jenž nejvíce nadávají jsou nejvěrnější uživatelé Webu a je potřeba to tak také brát. Možná se pletu, ale výše uvedené pravidlo při mé práci platilo vždy. Ty, které kampaň opravdu naštvala natolik, že už nepříjdou, zde příspěvek nemají.
Mno, jen jednou mě něco namíchlo tak, že jsem na ten web přestal ze zásady, definitivně chodit. Týkalo se to CPressu a Živě. Bohužel LUPA nyní směřuje takovým směrem, že o něčem podobném vážně uvažuji. Stáhněte rychle tu létající magořinu z titulní stránky nebo sem vážně přestanu chodit! Grrrrrr! :((( A jsem zlej a žeru malý děti! ;)
Máte recht, já už taky nemusím odpovídat na emaily s prosbou o radu desetkrát denně, ale jen dvakrát třikrát, a objem porno spamu v mojí schránce se zmenšil o 90 procent. Vidíte, jak to bylo prospěšné pro všechny... :-D *checht*