Vlákno názorů k článku Ovládne Létající Čestmír celý český Internet? od Petr Klimovic - Kdybychom meli prizpusobit na vasi filozofii. "Je to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 6. 2001 8:00

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Kdybychom meli prizpusobit na vasi filozofii. "Je to jako trapit se s pocasim", tak dodnes asi nemame zarovku, protoze chtit v noci svetlo, to prece nema smysl. Tma tu byla odjakziva a je nedilnou soucasti naseho zivota. Uzivatele nejsou pripraveni zaplatit za clanky, protoze penize, ktere by mohli mit vynalozily firmy na reklamu. Rikate, ze chcete vic agresivnejsi reklamy. Co myslite, kde je hranice? Kam az se da jit? Roztocme kola ceske ekonomiky. Kazdemu pod polstar septadlo reklamnich sloganu. Zvysujme spotrebu, vice, vice, vice!
  • 11. 6. 2001 15:23

    Marian Kulhavy (neregistrovaný)
    Vážení rozčílení,

    reklama je opravdu otravná věc. Otravuje a otravuje... Bohužel je to součást ekonomiky a tudíž našeho života. Jako firmy platí daně, tak platí za reklamu, mzdy atd.

    Nevím, proč se kůli tomu rozčilujete... Je to jako bychom se se trápili s počasím, což je dost zbytečné, protože mu také nevládneme. Vidle a létající čestmír jsou dosti neobvyklým způsobem reklamy na Internetu, nicméně v celkovém mediálním kontextu to dává dosti velký smysl. Banery jako takové dosti ignoruji, ale toto se prostě ignorovat nedá, což znamená, že to sdělení dostane opravdu každý.

    Díky tomu existují pádnější argumenty o účinnosti banerové reklamy a tudíž mohutnější zdroj příjmů pro internetové servery. Citím, že uživatelé nejsou zrovna připraveni platit za články a služby na Internetu a proto každé posílení příjmů z reklamy je důležité pro další fungování našich oblíbených serverů.

    Fandím tudíž těmto snahám bez ohledu, kdo je zadavatel. Nechť už někdo z internetové reklamy udělá rozumný zdroj příjmů!

    Zdravím,

    Marian Kulhavý
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).