Problem je v tom, ze testy - vyzkumy, jsou tu od toho - aby se nove veci, vyrobky, reklamy poprve netestovali prave na VSECH - v tomto pripade na vsech ctenarich Lupy - ale na vybranem vzorku (tak, aby se vychytali "mouchy" produktu).
Bud je neco reklamni kampan a nebo je to testovani/vyzkum produktu. A to je zasadni rozdil. Testovani je narozdil od reklamni kampane o dobrovolnosti zucastnenych.
Testovat v dnesni dobe nove formaty internetove reklamy primo "na lidech" (v tomto pripade na vsech ctenarich Lupy) je podle meho nazoru krok zpet, a body ztraci obe dve zucastnene strany - zadavatel i Lupa (viz vyse uvedene nazory). Ve vyspelych ekonomikach (pripadne vyspelych firmach) se bezne vyuziva tzv. pretestu novych konceptu, reklamnich formatu - tedy specifickeho druhu marketingoveho vyzkumu (predem testovano na vybranych zastupcich cilove skupiny).
Ovsem diky tomuto experimentu na Lupe se vsichni jeji ctenari stali na par dni pokusnymi ANIMALS. Jak se vam to libi?...