Vlákno názorů k článku Ovládne Létající Čestmír celý český Internet? od Petr - kdyby nebylo reklamy tak nevim kdo by to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2001 8:18

    Petr (neregistrovaný)
    kdyby nebylo reklamy tak nevim kdo by to všechno sponzoroval, nebo má Lupa někde vlastní kšeft ? Těžko někdo, kdo má 10 čistýho a nebo chodí ještě do školy. Docela dobře si dovedu představit, že pokud by se za čtení Lupy mělo platit, jak by ty co brečej kvůli létající reklamě psali zase něco v tom smyslu, že teda peníze za články , tak že si ten Internet nepředstavovali.
    Komunismus už byl, pánové probuďte se. Co takhle daň z Internetu, nebo daň na Internet?:-)
  • 13. 6. 2001 14:29

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Komunismus nebyl a nebude, byl jen socialismus, to jen tak na okraj. K věci: samozřejmě chápu, že Lupa musí z něčeho žít. Ale všechno má svou míru a Lupa ji zjevně překročila. Úvodní stránka se ještě dala snést (i když by šla řešit ohleduplněji), ale létající čtverec přesahuje moji míru tolerance. A jestliže pan Antoš výslovně uvede, že to jen tak zkoušejí, je třeba zřetelně říct: "Ne, tohle nepřichází v úvahu." A za sebe mohu prohlásit, že pokud by se na Lupě poletuchy (nebo ještě horší zvrácenosti, kterými nám v článku vyhrožuje) měly objevovat pravidelně, se čtením Lupy končím. A doufám, že nejsem sám.
  • 13. 6. 2001 21:28

    Petr Paral (neregistrovaný)
    Dobrý. Ovšem když to vezmu jinak, je někdo kdo by dokázal definovat přesně co je to ta míra? Čtu tady překročilo to míru tolerance únosnosti atd... . Kdy to tu míru ale nepřekročí? Podle mě když to nebude otravovat. Daleko nejlepší by bylo každou stránku kterou si hodlám natáhnout
    opatřit volbami (Reklamy ano/ne), dál (hejbací(ano/ne).
    Ano přeháním. Podle mě je celá tahle diskuse o reklamě na nic a nic neřeší.
  • 14. 6. 2001 9:38

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Každý má svou hranici, co je ochoten snášet a co už ne. Já jsem naznačil tu svou, vaše může být úplně jiná. Provozovatel serveru ale musí umět odhadnout, jestli mu zisk z agresivní reklamy vyváží ztrátu části čtenářů. Je docela dobře možné že ano, pak se samozřejmě na pár "zpátečníků" ohlížet nebude.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).