Podivejte, je to proste - mate-li nejaky alespon trochu "vazny" Internetovy projekt - stejne mate nebo potrebujete nekoho, kdo dane problematice rozumi - a ten vam poradi podle ceho dodavatele vybirat, na co si dat pozor a sluzby P.E.S. vam zrejme nedoporuci pripadne rozmluvi (nehodlam se prit o ojedinele vyjimky - ano, je mozne, ze u Psa je i par vaznych projektu). Na druhou stranu, pokud mate Internetovy projekt "hlavne aby me to nic moc nestalo" (a tedy zrejme setrite i za cloveka se zakladnimi znalostmi) pak skoncite jako laik u PSA - nicmene, prave pro projekty tohoto typu je P.E.S. takrka dokonaly. A popravde receno, pro projekty tohoto typu neni prilis kriticka ani dostupnost, ani rychlost ani spolehlivost ani kvalita. To, mimochodem, vysvetluje i to, proc je P.E.S. tak veliky. "Jen-tak" projektu je vzdycky daleko vice nez tech "vazne minenych".
A co se tyce hodnoty dobre povesti ? Hledat firmu s dobrou povesti nema smysl uplne vzdy - smysl to ma jen v urcitych pripadech. Kdyz si kupuji napr. balik toaletniho papiru nebo rohlik nebo boty na Vietnamske trznici (obecne receno, kdyz si kupuji "low cost" vec na ktere mi zas tak moc nezalezi) tak me povest vyrobce (a dokonce i prodejce) zajima pramalo.