Nevidel jsem PAPIROVOU podobu smlouvy, smluvni podminky byly uvedeny tusim na webu a ty jsem si precetl pri registraci...
...tato narazka byla myslena spise tak, ze clovek nestuduje kazdy den webovou podobu nejake smlouvy, jestli se neco nekde zmenilo :-)
...je pekne, ze si nove stanovy muzete na internetu overit, myslim si vsak, ze jako radny zakaznik mate pravo vedet o takovychto zmenach... web NEPOVAZUJI jako RADNE podani informaci o zmene, viz. informace vyse o dennim studovani...
Ja nerikam, ze tam nebyly. Jen mi neni jasne, jak jste mohl vedet, ze ve smlouve, kterou jste podle Vaseho tvrzeni "nikdy nevidel, nepodepsal a neobdrzel zadnou podobu", neco bylo ci nebylo...
To bylo mysleno obrazne, ze jsem ji nevidel v papirove podobe ci tak, ze mi nebyla dorucena, pred registraci jsem si smluvni podminky RADNE prostudoval, abych vedel co 'podepisuji...'
Za tim ze tyto informace byly az docacne dodany bez vaseho vedomi si stojim!
Chtěl bych také přidat svůj názor na již zmíněnou společnost. Jejich služeb jsem využíval po dobu dvou let a smlouvu (kterou jsem mimojiné nikdy neviděl, nepodepsal a neobdržel žádnou podobou) jsem vypověděl v polovině února 2002.
Za toto období jsem se nestačil divit, moje doména jenniferlien.net hostovala na serveru diamant.pes.cz, který byl v době své 'slávy' umístěn na síti Nextra. Za pár měsíců byly servery společnosti P.E.S. consulting, s.r.o. přemístěny na síť Českého telecomu, o témo změně mě nikdo neinformoval. Za nedlouho poté došlo opět k přemístění serverů. Opět bez sebemenší informace. To už se mi nelíbilo, protože každé přemístění provázely neustálé výpadky pohybující se řádově v několika hodinách. Kontaktoval jsem tedy svého priviedera a sdělil mu, že se mi takové jednání nelíbí, protože jsem neobdržel ani žádný mail, které posílají slušné společnosti. Jako vyrozumění mi bylo sděleno, že je vše uvedeno na webových stránkách společnosti. Ty byli mimojiné v té době natolik nepřehledné a amatérské, že dohledat pořadovanou informaci bylo někdy nad lidské úsilí.
Výpadků přibývalo, doby mezi restarty serverů se prodlužovaly a situace byla k nevydržení. Jednoho dne mi přišel kuriózní mail. Dozvěděl jsem se, že mi bylo zjištěno nadměrné množství videa a mp3 na serveru, jejiž součet smí tvořit max. 60MB a ať provedu patřičné změny nebo poruším smluvní podmínky (když jsem 'podepisoval' smlouvu, tak tam žádné takové informace uvedeny nebyly). Urovnal jsem tedy soubory, abych se vyhnul zbytečnému sporu. Uvažujte, bylo mi poskytnuto 300MB pro mojí prezentaci, server nesloužil k warez účelům a byly použity pouze nahrávky videa a mp3 ze Star Treku a to jestě se souhlasem jejich autorů či vlastníků! Tak by mě tedy zajímalo, čím jsem měl zbylých 240MB zaplnit, pravděpodobně html a obrázky ;-) Z velmi výhodné nabídky 300MB se rázem stala jen slovní hříčka.
Další kuriozita se stala o dva měsíce později, kdy jsem prodlužoval platnost vlastní domény, s prodloužením domény jsem požadoval i upravení některých informací. Doména mi prodloužena byla, ale informace opraveny nebyly. Zpětně mi bylo sdelěno, že tak brzy po 'registraci' domény nelze měnit reg. informace. Každý mail který jsem obdržel se na mě vyloženě smál a jako by říkal: 'Ty blbečku, zaplať a drž hubu, my jsme tu přes všechno ostatní a deláme to kurva dobře.' Chtěl jsem tedy vědět, proč s takovými základními informacemi tito profíci v oboru nejsou obeznámeni. Proč napřed nebyla provedena změna údajů a následně doména prodloužena, odpovědí byla omluva (připadal jsem si jako Alenka v říši divů, protože mi odpověděl opět někdo jiný a vždy jsem svůj problém musel vysvětlovat znova) a možný termín provedení změny - 2 mesíce.
S prodloužením domény nastal další problém, nebyl mi doručen daňový doklad. Platba byla provedena dne 23.12.2001. V době kdy jsem opětovně žádal o výše uvedený doklad, jsem už nebyl zákazníkem této spol. O doklad jsem žádal nejprve opakovaně emailem, když jsem pochopil, že se mi odpovědi nedostane, řešil jsem problém telefonicky. To už byl konec března 2002. Mluvil jsem nejprve s nějakou paní (oni se ani nepředstaví, než jsem si na to zvyk, měl jsem pocit, že hovořím se zaměstnancem na stavbě), ta se mi omluvila a sdělila, že vše napraví. Týden uplynul a nic mi doručeno nebylo, volal jsem tedy podruhé. Nyní to zvedl nějaký pán, něco mumlal že mu ani rozumět nebylo, tak jsem se ujistil, zda opravdu mluvím se správnou společností. Opět jsem dlouze popisoval problém, měl jsem pocit, jako by mi telefon zvedla zrovna procházející uklížečka, která ani neví co to ta internetová doména je! Sdělil jsem po dlouhosáhlé diskuzi vše potřebné, pán to jistě pochopil... Byl jsem spokojen. Uplynul další týden, nic. Volal jsem tedy znova, opět mi to zvedl nějaký pán, který nic nevěděl a sdělil, že jsem minule mluvil s nějakým kolegou, takže vše znova... Nakonec z něj vypadlo, že paní do dělá fakturaci je zrovna nemocná a že si mám zalolat později. To už se mnou šili všichni čerti. Inu počkal jsem pár dnů a hovor opakoval, zvedla to nějaká paní, pravděpodobně se již uzdravila :-) opět jsem ztrácel svůj čas zbytečným vysvětlením problému...
Po několika dnech jsem nevěřil vlastním očím, daňový doklad mi skutečně po několika (!) měsících dorazil.
Nyní mám domén více a všechny hostuji u zcela jiné společnosti, kde mi sice nenabízí stovky MB za směšné ceny, ale vše funguje perfektně. K výpadkům nedochází a já se poučil, že je důležitější kvalita služeb než řádově stovky MB, které jsou vám poskytovány jako reklamní blaf.