Osobne bych rekl, ze nejlepsi reklama pro freemail jsou maily bez reklam, spolehlivost sluzby + ! dobra reference od uzivatele !.
Pokud mi kamos rekne, ze tam je to OK, ze to umi to a to, je to pro me daleko lepsi reklama, nez kdyz v kazdem jeho mailu vidim nejaky pripojeny blabol. To me naopak presvedci o tom, ze tam mail mit nechci.
1) Nevim, jak moc koser je upravovat prichozi zpravy bez autorova souhlasu (viz take tato diskuse)
2) Reklama vetsinou slouzi jako selfpromo freemail serveru, AFAIK komercni vyuziti neni moc velke. A delat selfpromo vlastnim uzivatelum je trochu kontraproduktivni ;-) I kdyz je reklama treba a ostatni sluzby portalu, stejne je mozne vlastnim uzivatelum ty informace naservirovat efektivnejsi formou, nez patickou dopisu.
Tak místo toho, aby se reklamní patička na freemailech přidávala do odesílaných mailů, by se mohla vkládat do přijímaných... A tak by dostávali maily s reklamní patičkou opravdu jen ti, kdo s tím souhlasili :-)
Technicky to nestojí ani korunu, jen se jinak nastaví všechny freemail servery (teď přidávají reklamu do všech odchozích e-mailů a příchozí nechávají "čisté", pak můžou přidávat reklamu do všech příchozích a odchozí nechávat "čisté")
Do registračního formuláře se pak přidá jen věta "Souhlasím s tím, že u každého mailu, který mi do této freemail schránky přijde bude na konci vložena krátká reklama."
A bude všechno legální a OK :-)
--
Takhle by to šlo úplně krásně vyřešit, nebo v tom někdo vidíte nějakej problém??? :-)