Jednou z věcí, které jsou tématem Lupy, je zvyšování povědomí o podnikání na internetu a zakládání startupů, investicích atd. Což je téma pořadu. Takže si říkám, že glosa na konec týdne o tom, proč se investor rozhodl či nerozhodl do něčeho investovat, k nám patří a některým čtenářům pomůže. Ti ostatní si mohli tento týden se zájmem přečíst o IPv6, strategii mobilních operančních systémů, marketingu v sociálních sítích, datových schránkách, hudbě na internetu nebo prodeji U:fona. Řekl bych, že si vybrat mohl každý.
To je právě ta finta. On se tak rozhodl proto, že to byli klauni. To je ten důvod. Jak jinak se měl rozhodnout? Předložili mu nějaké plány, těm investor může nebo nemusí věřit, většinou jsou o trhu, který nikdo nezná a dopředu o něm nic neví. Takže se rozhoduje podle toho, jestli ty lidi jsou důvěryhodní a jestli vidí, že mají schopnost vyhovět žánru, orientovat se. Nebo jestli jsou to klauni.
Pořád od toho čekáte nějakou magii, ale je to vlastně jen o tomhle: vyhovět formálním požadavkům žánru a zaujmout zajímavým projektem. I jako člověk.
nikoliv to není tématem pořadu, to je jen tématem některých vybraných tzv. projektů resp. hereckých výkonů či reklamy - tedy lupa by se něměla věnovat celému pořadu, ale pouze tomu, když se tam objeví zajímavý projekt z oblasti internetu, tedy pokud chce lupa dostát svému vlastnímu sloganu..
Pravda, je to zajímavé čtení, a jak tu ty články sleduju, opravdu se tam vyskytuje relativně dost internetových projektů. Třeba to inspiruje k účasti i další potenciální start-upy.
Ale abych pravdu řekl, bylo by skoro lepší, kdyby článek obsahoval více toho "proč se investor rozhodl či nerozhodl do něčeho investovat" a méně toho "hihihi, hehehe, to byli zase klauni." :-) Protože těch faktických připomínek a výkladů z pozice zasvěcence tu čtenář moc nenajde. Uznávám ale, že to má být glosa a ne případová studie.