Nic proti šéfovi ČTÚ, hlupák se pozná na sto honů, ale proč se článek nazývá "Stížnost na majitele domu kvůli STA adresujte ČTÚ", to už, p.Potůčku - ve vší úctě k Vám - nechápu. Vy už taky blbnete?? Nebo jen záměrně blbnete lidi??
Já myslím, že Vy p.Potůčku máte problém! Diskusi s šéfem ČTÚ,který Vám na většinu otázek odpověděl "jako zkušený politik" a nikoliv jako odborník z organizace,která se na TPP přímo podílela a který by měl mít veškerou legislativu v malíčku. Jeho vágní odpovědi označujete názvem článku, který absolutně s obsahem nesouvisí, neboť- jak Vám p.Dvořák sdělil, ani v případě STA si není ČTÚ jisté postupem (v souladu se zákonem)a kompetencí. Proč se článek nenazývá např. "ČTÚ odpovídá - neodpovídá" nebo "Vyhýbavé odpovědi šéfa ČTÚ" ?? Pokud máte problém s orientací v tématu,textu, či výstižným označením nějakého článku, vezměte si, prosím, k ruce nějaká skripta z prvních semestrů žurnalistiky. Takhle mám pocit,že Vám něco ve škole uteklo, aneb já o voze a on o koze.
Neříkáte pravdu, Pavel Dvořák řekl, že stížnosti diváků na to, že jim majitelé domů nechtějí upravit STA pro příjem všech multiplexů, mají posílat na adresu ČTÚ. Nejdřív se naučte číst a pak někoho kritizujte.
Ztrácíte glanc,p.Potůčku a půdu pod nohama. Dovolím si citovat:
"Na koho se mohou obracet takto postižení diváci?
Je to zákon o elektronických komunikacích, takže příslušným úřadem je ČTÚ. MĚLI BY napsat stížnost k nám.
Vy potom zahájíte správní řízení s majitelem domu?
Proceduru zatím nemáme připravenou, takže to nemohu říci. Ale počítáme s něčím obdobným."
Dále bych chtěl odcitovat dalších pár dotazů,aby bylo zřejmé,že článek není o stížnostech na majitele domů nechtějících DVB-T v STA,ale o úplně něčem jiném.
Chci Vás ubezpečit,p.Potůčku, že díky svému vzdělání umím velmi dobře číst (a v několika jazycích) a také znám českou gramatiku. Zkuste pochopit význam podmiňovacího způsobu u sloves a zjistíte,že je velký rozdíl mezil "měl bych" a "mám". Jen hlupák bude posílat stížnost někam na úřad,který nemá nic připraveno.
Jinak existuje ještě jiná legislativa,která říká,že jestliže pronajímatel neudržuje pronajatou nemovitost v pořádku,je nájemce (po předchozím upozornění) oprávněn opravu zajistit sám a pronajímateli ji vyúčtovat. Takže nakonec než posílat stížnosti na lampárnu přerovského nádraží, je rychlejší cesta domluvy všech nájemníků a vlastní realizace úprav STA, stejně to nakonec zaplatí, tak jak tak.
PS: Lampárna na nádraží Přerov - oblíbené místo pro zasílání stížností již z dob hlubokého totalismu u nás a v zásadě pokračující díky některým českým ouřadům dodnes.