Vlákno názorů k článku Pavel Zeman (Český Kutil): iDnes si ujíždí na gorilách, naší profilací je hobby segment od Pavel Zeman - Dobrý den, vážení diskutující. Rád bych odpověděl nebo komentoval...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2010 14:07

    Pavel Zeman (neregistrovaný)
    Dobrý den, vážení diskutující.
    Rád bych odpověděl nebo komentoval některé diskuze. S dovolením to udělám hromadně.
    Předeslal bych, že nás Kutil zatím pořád baví těší a plníme si jím i kousek snu

    Jenom PR článek.
    Nemyslím si že jde o PR článek. To by byl PR i každý článek na Lupě. Jsem rád že jsme dostali i my jako normální portál který netočí miliony a s nikým se nesoudí a nikdo jej nekupuje kousek místa na Lupě. Myslím si, že i když jsme oborové medium, k českému internetu také patříme.

    Starý počítač
    Myslím, že vše není v moderním vybavení a hi-tech novinkách. Komentář pozorného diskutéra ke stáří notbůčku mi nevadí, je to totiž můj noťas. Jsou mu asi tři roky, je to acer a ještě mě nezklamal. Je odřený a rozvrzaný, ale šlape. Mám tedy k němu i osobní vztah. Tahám ho v batohu a drandím s ním na motorce, kde v kufru zvládá všechny otřesy. Někdy více nežli já. Neměním věci jen proto, že někdo vyrobil něco nového. Několika kolegům jsme před měsícem počítače měnili. Kolega spolumajitel si pořídil nejnovější iBook. Kolegyně mají k velkým noťasům i netbooky, aby je při nošení z kanceláře domů nebolela záda. Mimo jiné, moje maminka Markéta Zinnerová napsala scénáře několika filmů a seriálů na starém mechanickém konsulu a přes kopíráky. Šlo to tedy i bez moderního počítače.

    Vybavení kanceláře
    Věci do kanceláře nekupujeme za poukázky z Baumaxu. Nemáme ani poukázky na jídlo ani na kancelář, platíme si to z vydělaných peněz.
    Kancelář je taková jaká je, nejen kvůli tomu, abychom zbytečně neutráceli. Nepovažujeme za smysluplné udělat ultramoderní drahou kancelář a postrádat peníze jinde. Je to ale také otázka naší filozofie a postoje. Jsem mimo jiné také truhlář a vyrobit nábytek pro mě opravdu není problém. Spíše nám šlo o to, nevytvořit klasickou kancelář, která je k vidění všude. Kancelářské stoly, ostrá světla, nulová intimita, žádné přírodní materiály. Chtěli jsme protiváhu openspace kanceláří, které jsou proti všemu přirozenému. Mimo jiné, naše stoly jsou z kvalitních šamotových cihel, které nejsou zrovna levné a pár jsme jich spotřebovali. Stejně tak osb deska něco stojí. Obojí je ale přírodní materiál a nám je tak v redakci docela příjemně. Šířka cihel umožňuje využít police mezi cihlami pro třídění dokumentů a časopisů. Snadno jme také při rozšíření redakce o další členy mohli stoly přestavět. Kancelář je na Letné v pronajatém prostoru, není to bydliště někoho z redakce. Máme k dispozici dvě místnosti, kuchyňku a zázemí. Na náš počet akorát. Více ani jako online medium nepotřebujeme.

    Samá reklama
    Články u nás nesmrdí reklamou. Jsou reklamní, partner je u nich vždy uveden a za články platí.Je-li to možné, produkty se snažíme vyzkoušet "na vlastní kůži", pak je to u článku uvedeno. Neděláme skryté PR. Propagace partnera je u nás slušná a transparentní. To je to, z čeho máme na výplaty. Jsme normální reklamní medium.

    Obrat
    Co se týká obratu, pán, který odhadoval podle startovního růstu rozpětí 4-5 mil, měl pravdu.

    Přeji všem kutilům i nekutilům hezké léto. Pavel Zeman, šéfredaktor, ceskykutil.cz
  • 22. 7. 2010 20:29

    Radek Bálint (neregistrovaný)
    Vždycky se najde rádoby odborník a když ne ten, tak aspoň rejpal všudybyl. Držím Vám a Vašemu podnikání palce.
  • 23. 7. 2010 11:50

    David Hořava (neregistrovaný)
    Pripojuji se.
    Nedelejte si nic z tech rejpalu :o)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).