Odpovědi týkající se Googlu vyznívají protikladně. Nemůže si Seznam zaplatit lepší PR nebo ten rozhovor aspoň zeditovat?
Seznam měl svojí vlastní a ve své době i celkem dobrou sociální síť - Spolužáci.cz, bohužel přestal inovovat a uživatelům zbytečně komplikovat komunikaci. Služba podle mně ztratila koncepci. To co jsou Spolužáci teď, je tragédie. Ostatní služby Seznamu radši nevyužívám, jejich mail jsem musel nakonfigurovat v klientu na iPadu jsem měl fakt chuť přemigrovat na Gmail. Používají vývojáři Seznamu jejich služby nebo radši jedou konkurenci? To by byl zajímavý průzkum...
Přesně ohledně spolužáků. Ty Seznam naprosto tragicky prokaučoval vlastní neschopností, přičemž měli velmi solidní potenciál. Jednak různé omezující podmínky, bez nápadů, špatný design (nejen podle mne horší než dříve), malá propagace atd. Za to by odpovědná osoba v Seznamu zasloužila vyhazov. Spolužáci nejdou jednoduše nahradit FB nebo jinými sociálními sítěmi. Mnoho lidí z dřívejších dob na sebe nemá kontakt - žádný mail, žádný mobil. Pro ně byli spolužáci sjednocující platformou - díky jim např. náš ročník VŠ zorganizoval sraz po 20 letech a takových případů znám mnoho, především u lidí, kteří navštěvovali školy v době kdy ještě připojení k internetu nebylo běžné .
Core byznys Seznamu je prodej reklamy. Cili zobrazit ji co nejvice. Jak si ale mam vysvetlit totalni dodrbani webu Spoluzaci?
Design radoby kopie nastenky FB, lidi do mych trid prestali chodit, diskuze utichly. Navstevnost temer na nule, cili zobrazovani reklam taktez na nule.
Stejne je to ve vice tridach, dle diskusniho fora na supportu Spoluzaku.
Uz to trva par mesicu a zatim se nepoucili, nevratili to zpet, aby to bylo zase pouzitelne.
Co tim sleduji? Chteji prodavat hodne reklamy, ale na druhou stranu odradi lidi, aby jim na weby chodili a reklamy zobrazili? To prece nedava smysl...
Spis mam pocit, ze se ten web nekdo snazi umyslne zlikvidovat.