No, musim jim nechat, ze odpoved mi prijde vzdy ten samy den, kdy se zeptam, s tim jsem problem nikdy nemel, me spise nastvalo to, ze "bych mel sledovat jejich web" pro dalsi zpravy. Prave tam se uz tri tydny tvrdi, ze od 14.9. to funguje (btw, stejne jako tady v tomto clanku na lupe, takove drobe zamysleni pro pana redaktora ...), ale o tom, ze jsou nejaky trable a ze to tedy neplati tam neni ani slovo.
Nejen, že nejde přijímat peníze, ale nejde ani zaregistrovat jakýkoliv účet mimo US pro výběr peněz (mám "business" registraci. Ačkoliv v jejich FAQ, pokud hledáte slovo "Czech", najdete tam postup pro registraci účtů pro EU země a výslovně i pro CZ. 29.9.2006 jsem poslal přes jejich formulář dotaz o funkčnosti a dodnes nikdo neodpověděl. Zkrátka 24/7 assistance.
Thank you for taking the time to contact us with your concerns. My name
is xxx and I am happy to assist you further.
XXX, I am really sorry to hear about this difficulties you are
facing but unfortunately our users in Czech Republic are, despite any
announcement you have seen, still not able to receive payments and I
have no precise date to provide you with.
I can only announce you that this feature will be available to you very
shortly.
Note.
Stay connected on our website and you will be updated
Please let me know if you need further assistance.
Sincerely,
xxx
PayPal, an eBay Company
Copyright (c) 1999-2006 PayPal. All rights reserved. PayPal (Europe)
Ltd. is authorized and regulated by the Financial Services Authority in
the United Kingdom as an electronic money institution. PayPal FSA
Register Number: 226056