Vlákno názorů k článku PayPay má problémy. Jen se neví, který od jc - Mne teda e-mail prisel, i kdyz jen jeden....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2009 10:10

    jc (neregistrovaný)
    Mne teda e-mail prisel, i kdyz jen jeden. To bude ale zpusobene tim, ze jsem si pred par mesici nechal zrusit ucet. Pote, co v PayPay byla ukradena databaze uzivatelu a pribyvali lide s ukradenym cislem karty. Ja byl mezi nimi, cislo karty jsem dal jen na par webu (PayPay, PayPal, Village Cinemas). E-mailem (od slovaku) jsem se dozvedel, ze chyba zcela jiste a urcite neni a ani nemuze byt na strane PayPay, pritom to byl jediny spolecny jmenovatel s dalsimi postizenymi (jeden dokonce platil jen u PayPay).

    Absolutne neduveryhodna spolecnost uz pred touto posledni aferou. Takze hodne stesti. Ja jim preju, at krachnou co nejdrive.
  • 2. 11. 2009 4:21

    jihr (neregistrovaný)
    Paypay(y) používám a jsem s ním velmi spokojen už mnoho let. Na malé platby do zahraničí naprosto ideální. Paypal (l) totiž mnoho lidí z Evropy neakceptuje (běžné u sběratelských položek na ebay), jiné platební systémy (Paysec, GoPay) zahraniční platby neumí a kromě Fio mají klasické banky v tuzemsku za zahraniční platbu vysoký poplatek. Přes nízké poplatky za zahraniční platby mohou konkurovat až tzv. SEPA platby do Eurozóny až se u nás zavede Euro.
    Žádný email ohledně změny jsem nedostal, tudíž přijde mi, že falešný poplach je spíše způsoben napsáním tohoto článku. Myslím, že rozumného člověka ani nenapadne se přihlašovat na jiné stránce, než na té, na které to dělá celou dobu a název je výstižnější.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).