Občas - v nepravidelných intervalech se obraz rozpadá-čtverečkuje (třeba i krátce), zvláště u rychlejších změn obrazu je to obzvlášť rušivé. Při dotazu na hot line se ovšem nedozvíte nic, něco jako dozor nad kvalitou se zřejmě nekoná. Když tam zavoláte na jejich "chytrou linku" tak se dozvíte, že jim nikdo nic nehlásil. Takže jsem stále na pochybách jestli máme si i zaplatit vlastní tech.dozor. Ovšem bývají dny kdy to je v pořádku - ale je jich po málu. Takže je určitě hodně co zlepšovat, hlavně když zákazníci platí a to další - ať se děje vůle boží :-(
Telefónica provozuje linku technické podpory, kde kromě těch klasických "odborníků" jsou ještě "specialisté" a "analytické" oddělení - takto honosně se pojmenovávají, ironicky to dávám do uvozovek, protože ve skutečnosti vůbec ničemu nerozumí a nic neumí. Pokud neuspějete u nich, dejte písemě reklamaci na IPTV, protože to je jedna jediná cesta, jak zlepšit kvalitu a mít to, co si každý měsíc ne zrovna za malé peníze platíte. Pak už zbývá jen od nich odejít. Automatické monitorování kvality služeb tam je, ovšem se musí najít někdo, kdo bude příslušným hodnotám, názvům a zkratkám rozumět a navíc bude mít chuť to řešit, což se stane snad jen ve vyjímečných případech. Vítejte ve světě O2....