Ono taky v ČR není takový obchodní potenciál, jako celosvětově pro Google.
Vyvinout a provozovat službu pro 300 milionů uživateli v jednom státě, nebo pro 50 milionů v jednom státě .. je něco jiného než v ČR s 10 miliony obyvateli. Kde je navíc mizerná kupní síla, kde kupovat si placenou televizi je pro lidi jedna ze zbytných záležitostí.
no legrační je, že IP TV má nejlepší teoretické předpoklady zvítězit na trhu, služby jako:
- levné nahrávání (disky na serveru vyjdou vždy levněji)
- paralelní nahrávání více pořadů
- správa nahrávání na dálku třeba i přes mobil
- videopůjčovna
- nízká ceny STB (není nutný drahý tuner a anténa)
- plus moře aplikací (hry, TV program, banka, shopping ...)
jenže O2 očividně není Google ... takže rychlý STB s graficky úžasným menu a tisícovkou aplikací je ještě pořád někde za obzorem, určitě jednou dorazí, ale tento rok to nebude :-(