Jsem u O2 (internet + tv) asi 3 roky. Bohuzel i kdyz bydlim v centru Prahy, tak jinou moznost nemam. Wifi jsem zkousel a to se neda s ADSL srovnavat. UPC u nas neni a o optika je jen v novostavbach. Na VDSL nedosahuji nebo mi to alespon rikaji jejich stranky. TV si sezere 3 mbit tok a prumerna rychlost internetu je cca 4-6 mbit/s zalezi na vytizeni. Problemy s vypadky nemam skoro zadne, maximalne jednou za cas, pomuze ale vzdy restartovat setopbox nebo router, spis oboje. Podle me je kamen urazu to, ze to je drahe. Platil jsem kdysi klidne i 1600,- (+HBO+linka). Densk uz nemusim platit nepouzivane volani ani pronajem linky, kterou s mirnou slevou schovali do pausalu. Pak jsem se nastval a chtel to zrusit. Nabidli mi 50procent slevu, takze jsem koupi SAT receiveru posunul o rok, co se pak bude dit, pockam si. Mam pocit, ze by meli TV i s internetem nabizet za 500,- max. Telefonica proste je a stale bude bejvalej Telecom se vsema praktikama, vysroubovat cenu co nejvice to jde po vzoru kapitalniho zraloka, tohle ale neni dobrej pristup. Draty maji davno zaplacene z kapes nas vsech. Tu slevu, kterou mi dali by meli drzet stale, ne jen pro nove zakazniky, protoze ne kazdej to zkusi odhlasit. Dokonce mi operator rekl, ze si mam zavolat za rok znova, ze dyl nez na 1 rok mi ta sleva fungovbat nebude. To mi spadla celist. Dnes platim cca 800 s DPH za vsechno. Proc to nedaji vsem o polovinu levneji? Proc je odhlaseni sluzby takovej horor, proc hazi lidem klacky pod nohy? Doporucuju odhlasit sluzbu z duvodu prechodu na satelitni TV (argumenty: mam LCD a chci HD, Internet k T-Mobile - prevedou sami), pak dostanete 50 procent slevu bez mrknuti oka.
Telefónica si na jednu stranu umí perfektně naštvat zákazníky v lepším případě širokým spektrem zavádějících informací a v horším případě vyslovenými podrazy a podvody. Na druhou stranu se snaží udělat všechno pro to, aby od nich okradený a znechucený zákazník neodešel. Tyto dvě navzájem opačné pozice nedávají smysl, ale je to tak. Já znám mnohé křiklavé případy, kdy Telefónica slíbila IPTV uživatelům v místech, kde to prostě nejde a Telefónica to prostě a jednoduše musela vědět. Spoustě uživatelů obraz opravdu kostičkuje, seká se a za zmínku stojí i doba, kdy Telefónica nabízela staré typy routerů D - link, které měly tu vlastnost, že se uměly akorát přehřívat a rychle ukončit svou životnost. Pak se Telefónica hádala při reklamaci.