Pěkný rozhovor z obou stran. Myslím, že v případě malých a středních stránek si nechali ujet vlak a to ke své škodě. Dokud tu nebyl Google, tak na ně kašlali (týká se to i mě), teď ztracenou pozici už nedohoní.
presne tak! jinak osobne si myslim ze casem v cechach eTarget uplne vysumi. Pro inzerenty je hrozbou vyssi podil click frauds nebot google ma jistou autoritu a podvodnicci si radeji sve scripty budou zkouset na eTargetu. Navic jim neverim a nedivil by jsem se kdyby podvadeli sami.
Většinou platí pravidlo, že čím menší stránka, tím větší click fraud. Menší stránky používají Adsense, takže z téhle poučky by měl být na Googlu Click fraud vyšší než u Etargetu, kde úplně malé stránky nepřijímají. Autorita neautorita, majitel blogu s návštěvností 10 lidí za den si prostě jednou týdně klikne sám na reklamu ať chcete nebo nechcete. Majitel stránky co má návštěvnost 10 000 i kdyby si jednou týdně klikl, tak je to click fraud řekněme 0,001 procenta :).
Naprostý souhlas. Když jsem se do jejich programu snažil přihlásit web s (tenkrát) cca 200000 zobrazenými stránkami za měsíc (což vyhovovalo jejich požadavkům), ani se neobtěžovali odpovědět. Pár týdnů nato pak přišel Google s českým AdSense, takže eTarget utřel nudli. Předpokládám, že takových lidí bylo víc a eTarget se tak sám připravil o velkou část trhu.