Přijde mi úsměvné, když někdo napíše
když už člověk zaplatí za dopravu a chce si objednat něco co berete od partnera, tak musí zaplatit poštovné dvakrát, neumíte to sloučit
a pak začne vychvalovat Mall, který má úplně stejný problém - jen s tím rozdílem, že zatímco na Alze jsem na nešvar jménem "partnerský prodej" ještě v praxi nenarazil, na Mallu to bylo pokaždé, kdy jsem za poslední dva roky zkusil nějakou objednávku.
No a rozdíly cen o procento nebo dvě... to pro mne opravdu není kritérium pro výběr e-shopu.Rozhovor se mi číst nechtělo, ale vážený pane Bena, nebudete. Nebudete, protože poslední tak dva roky nemám z nakupování u vás dobrý pocit. Řeknu proč. Vyšší ceny, než veškerá konkurence (sice o pár korun, ale je v tom vidět jasná strategie a děláte to jen proto, že zatím můžete). Žádná doprava zdarma, chcete peníze i za osobní vyzvednutí a když už člověk zaplatí za dopravu a chce si objednat něco co berete od partnera, tak musí zaplatit poštovné dvakrát, neumíte to sloučit. A vaše slevové akce jsou spíš ostuda.
Víte co? Většinu mých letošních Vánoc pokryl Mall. Ne, že bych to tak plánoval, ale když jsem něco hledal, tak mi že všech obchodů, kde jsem dané zboží našel (a vždy mezi nimi byla i Alza) vyšel prostě nejlépe. Cenově podobné jako jinde, ale vždy o 9 Kč levněji než Alza, ale hlavně doručení až domů zdarma. Podobné doplňkové služby, podobně rychle a bez problémů nakoupeno.
No tak se nad sebou zamyslete, možná jste aktuálně jednička na českém trhu, ale příští rok už to tak být nemusí, protože jste zpychli a přestali jste se snažit. Ostatní naopak šlapou do pedálů.