Vlákno názorů k článku Petr Dvořák: pro penetraci EDGE děláme ze všech operátorů nejvíc od Nishkam - Kdysi jsem byl loajalnim zakaznikem Paegas/T-mobile. Zlom nastal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 3. 2008 13:48

    Nishkam
    Kdysi jsem byl loajalnim zakaznikem Paegas/T-mobile. Zlom nastal kdyz Eurotel zavedl pausal pro GPRS, vlastne prvni pausal za rozumnou cenu. Asi par dnu pote, T-m mel tiskovku, kde vsichni ocekavali nejakou reakci, resp. sdeleni terminu, kdy na pausal taky pristoupi. Nestalo se. Misto toho jsme se dovedeli, ze to nepotrebujeme a ze T-m "zna potreby svych zakazniku"
    Neco takoveho v dnesni dobe a takhle konkurencnim oboru vnimam jako vysmech svym zakaznikum a od te doby se nezajimam o T-m a jeho problemy.
  • 20. 3. 2008 20:00

    astray (neregistrovaný)
    Ano, obrat: "Známe potřeby zákazníků," znamená: "Kupte co nabízíme a držte hubu".

    Mimochodem TMO provedl zajímavý kotrmelec od odmítání EDGE a prosazování UMTS k pravému opaku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).