Vlákno názorů k článku Petr Koubský (Deník N): Obchodní modely se mění, velké weby musí přejít na placený obsah od Meh - Placeny obsah ma stejny, ne-li vetsi duvod byt...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 12. 2018 16:41

    Meh (neregistrovaný)

    Placeny obsah ma stejny, ne-li vetsi duvod byt povrchni clickbait, jako neplaceny. Cim vic ctenaru, tim lepe, to plati v obou pripadech, placeny napr. clanek navic musi byt s to prinutit ctenare, aby na nej klikl, i kdyz ho to bude neco stat.
    Vedle toho je rizikovy z hlediska smirovani, porotoze aby si jej ctenar precetl, musi prokazat svoji identitu, a pak se jen spolehat na to, ze ho dany platek neproda Googlu & spol. Jenze doba, kdy jsme mohli predpokladat, ze tak neucini, dokud se neprokaze opak, je davno pryc; dnes je nutne predpokladat, ze tak cini, dokud neprokaze, ze ne. A letmy pohled do AdBlocku / PrivacyBadgera napriklad u Deniku N potvrzuje, ze je takovy predpoklad na miste.

    Nevim, jake hry hraje Koubsky, ale AI NPC mi pripada stezi na urovni prumeru roku 1995. Co se rozviji je sber dat o chovani hracu ve hre a lze predpokladat, ze nejaka interni AI bude ve vetsi mire vyuzivat tato data a data nasbirana mimo hru k tomu, aby upravila stimuly a jednak udrzela pozornost hrace a dvak, a to predevsim, ho prinutila vice platit.

  • 22. 12. 2018 9:43

    Uncaught ReferenceError:

    prodávat data Googlu? V kterým světě žiješ, Google si data bere defakto sám za služby, které poskytuje. Jak chceš prokázat, že tak nečiní?

    Tvoje názory mi připadají dost bez technického backgroundu. Předplať si tištěnou verzi, od nového roku bude, ale pozor na to, pošťačka bude vědět, které noviny čteš.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).