Sak se staci porozhlednout, reklamy vsech mobilnich operatoru obsahuji "sledujte televizi, multimedia, ..." pricemz pri tom jejich uzasnem FUPu ... se ta mutimedia daji sledovat (pokud to cirou nahodou funguje - tedy asi tak na 2-3ch mistech v republice) ... tak 5 minut za mesic.
A pozor, vodafoun prej zacal obchazet lidi ... a nabizet jim svoje pripojeni misto DSL ...
Mobilni operatori jsou zaba na prameni, co ma neco co jiny mit nemuze (frekvecne) a co se mi s kolegy konkurenty dohodnout kdyz na to prijde. Aspon ti mistni. Napr. maloobchodni ceny pro neomezene tarify drzi tak podobne, az je to drzost.
Proste si rikaji u poskytovatelu obsahu o vypalne a zkouseji jestli jim to projde.
Nějak nechápu některé ISP, kteří brečí, že producenti obsahu ho generují "moc" a že jim to přetěžuje síť a měli by jim platit...
Nějak asi, panáčci, zapomínají kvůli komu vůbec Internet mohou poskytovat!
Nikdo si nekoupí 40 Mbit, aby si na tom četl maily a odeslal tabulku v exelu. Sami dávali reklamy: "Stahujte hudbu, filmy, dívejte se na videa..." a dokonce i v katalogu O2 si jasně pamatuju velká loga Facebooku, YouTube atd.
Takže lákat zákazníky na cizí obsah je v pohodě?
Ale pak, když mám zákazníkům umožnit připojení a data přenést, tak to je strašnej problém? :-D
A co by jako O2 chtělo?
Nalákat zákazníky na obsah ZADARMO (protože oni Facebooku ani YouTube taky nic neplatili) a pak když si Internet kvůli obsahu lidé pořídí, tak inkasovat peníze od zákazníků a ještě navíc inkasovat peníze i od producentů obsahu :-D
Vážně nechápu, na co si ISP v čele s O2 hrají. Válka s poskytovateli obsahu se prostě NEDÁ VYHRÁT, protože uživatelé jdou za OBSAHEM a každému je u zádě třeba 10 Gbit/s, z kterého se ale nedostane na obsah, který chce.