Mobilni operatori jsou zaba na prameni, co ma neco co jiny mit nemuze (frekvecne) a co se mi s kolegy konkurenty dohodnout kdyz na to prijde. Aspon ti mistni. Napr. maloobchodni ceny pro neomezene tarify drzi tak podobne, az je to drzost.
Proste si rikaji u poskytovatelu obsahu o vypalne a zkouseji jestli jim to projde.
Sak se staci porozhlednout, reklamy vsech mobilnich operatoru obsahuji "sledujte televizi, multimedia, ..." pricemz pri tom jejich uzasnem FUPu ... se ta mutimedia daji sledovat (pokud to cirou nahodou funguje - tedy asi tak na 2-3ch mistech v republice) ... tak 5 minut za mesic.
A pozor, vodafoun prej zacal obchazet lidi ... a nabizet jim svoje pripojeni misto DSL ...
Nějak nechápu některé ISP, kteří brečí, že producenti obsahu ho generují "moc" a že jim to přetěžuje síť a měli by jim platit...
Nějak asi, panáčci, zapomínají kvůli komu vůbec Internet mohou poskytovat!
Nikdo si nekoupí 40 Mbit, aby si na tom četl maily a odeslal tabulku v exelu. Sami dávali reklamy: "Stahujte hudbu, filmy, dívejte se na videa..." a dokonce i v katalogu O2 si jasně pamatuju velká loga Facebooku, YouTube atd.
Takže lákat zákazníky na cizí obsah je v pohodě?
Ale pak, když mám zákazníkům umožnit připojení a data přenést, tak to je strašnej problém? :-D
A co by jako O2 chtělo?
Nalákat zákazníky na obsah ZADARMO (protože oni Facebooku ani YouTube taky nic neplatili) a pak když si Internet kvůli obsahu lidé pořídí, tak inkasovat peníze od zákazníků a ještě navíc inkasovat peníze i od producentů obsahu :-D
Vážně nechápu, na co si ISP v čele s O2 hrají. Válka s poskytovateli obsahu se prostě NEDÁ VYHRÁT, protože uživatelé jdou za OBSAHEM a každému je u zádě třeba 10 Gbit/s, z kterého se ale nedostane na obsah, který chce.