tohle je zajimave, treba tam maji nejakou krysu, co objednavku stornovala a vypsala znova na jinou zakazku se svym id provize, tim myslim nejaky zamestnanec.
Jsem trochu konzervativní a některé věci nezapomínám... po zkušenosti s vašimi spamy ("Dobrý den, kamarád mě upozornil na váš zajímavý web atd.") bych si od vás nevzal zájezd ani zadarmo - tváříte se jako profesionální firma z nejvyšší ligy, ale chováte se (alespoň co se týče zmíněné spamové aférky) typicky počesku - jak říkal Čelakovský - hovno tancuje a ještě si dává ruce v bok...
Chvíli jsem zkoušel Nettravel, chvíli Invii, ale nakonec jsem zůstal u ne moc rozšířeného, ale spolehlivého cestovního serveru se zaměřením na ČR a a už mi to vydělalo několik tisíc Kč.
Diky za nazor. Jak jsem rekl. K tomuto tematu jsme se jiz vyjadrili a byl rozmazavan dokola a dokola a dokonce i na PPC konferenci od Dobreho webu jsem na toto tema odpovidal.
Je to jiz ohrane tema a nikoho to jiz dale nezajima.
A abych to upřesnil, koukal jsem ted do svých statistik u Invie a průmerná provize za zájezd je ted 382,-Kč + 500,-Kč za prokliky = 882,-Kč za zájezd ...
Tím nikoho myslíte pravděpodobně pouze vás. Jak jste si všiml, lidé to zde řeší, čili stále je to zajímá. Přesto, že pro vás je to již uzavřené a nezajímavé (a hlavně nepříjemné, že se to rozmázlo, že).
Máte pravdu, že provize z prodaného zájezdu větší není, ale zato v Invii výrazně snížili cenu za proklik, čímž se o dost snížil i celkový výdělek průměrného partnera. Možná jsou i výjimky, ale jsou to jen ti, kteří mají hodně vysokou míru konverze.
My ta čísla samozřejmě pečlivě sledujeme a pravidelně vyhodnocujeme. V našem novém affiliate programu, který spustíme během léta, budou provize vyšší.
Z 2,- na 1,5,- a z 1,50 na 1,- je výrazné snížení prokliku?? No jak pro koho, osobně si myslím že to je pořád dost :-)
Nekteré affilite platí za prokliky, některé platí provize z prodeje, kombinace prokliků a % z prodeje je v čechách spíš unikátní a myslím že tím Invia konkurenci pěkne vypekla rybník :-)
"My ta čísla samozřejmě pečlivě sledujeme a pravidelně vyhodnocujeme." - takže jste zapojeni do jejich affiliate? :-)
"V našem novém affiliate programu, který spustíme během léta, budou provize vyšší." - to že nalákate na vyšší provize ješte neznamená že ten systém bude fungovat, ale držím palce, pro účastníky affil programů je konkurenční válka pouze přínosem.
Snížení z 2Kč na 1Kč = snížení na polovinu. To je dost výrazné (ta volba 1,50 není moc nevyužívaná). Jelikož prokliky tvoří většinu provize, ve výsledku dostanete za prodaný zájezd skoro o polovinu méně, pokud nemáte nějaké výjimečné konverze. Každopádně už to dává z pohledu provozovatele ekonomicky smysl, čili tomu už můžeme konkurovat. Jestli bude náš affiliate program lepší nebo horší, to už necháme na posouzení našim partnerům. Já osobně si myslím, že bude férovější, a především bude motivovat obě strany k vzájemně co nejvýhodnější spolupráci, a o tom by partnerství mělo být především.
Peníze za proklik, které má Invia, bouhžel vedou k situacím, kdy se např. někdo snaží program ošidit tím, že na web pouští levný "spam traffic" apod. Pak se musí zavádět různá omezení kliků na prodaný zájezd a další, což spolupráci jen komplikuje. Náš systém bude jednodušší, transparentnější a doufáme, že i výhodnější pro partnery. Ale nechci předbíhat.
Pletete hrušky s jabkama, snížení jsem vám popsal, koukám že to asi zas tak moc nesledujete ... (nebo se snažíte zmást lidi?)
Tak ješte jednou:
Snížení nebylo z 2Kč na 1Kč ale z 2kč na 1,50 a z 1,50 na 1kč což není snížení o polovinu ...
Podstatné je že se zvýšila provize za prodej zájezdu, to že se snížila cena za proklik je snad uplně jiná věc, myslím že všichni affil můžou být rádi že Invie něco takového vůbec platí!
Výrazné snížení považuji to co udělalo třeba aukro kde se provize za proklik snížila ze 7Kč na 0,70Kč ...
Provize za prodej zájezdu u Invie se nezvýšila, alébrž změnila z fixní na procentuální částku, u řízkových zájezdů se tedy de facto snížila, u hc exotiky a sexturistiky zvýšila.
Jak jsem psal výše, "průmerná provize" se zvýšila ... pravdaže když má nekdo web o chorvatsku patrně se mu provize snížili, ale takových lidí snad mnoho není, kdo by ješte jezdil do chorvatska :-)
Tak rychle se zase nezapomíná, i když věřím, že byste byl rád, kdyby to nikoho nezajímalo... Jaké jste, pane Staňku, vyvodil z celé záležitosti důsledky? Proč jste podepisovali maily jmény osob, které u vás nejsou zaměstnány? Proč jste hráli tu habaďůru s "Mrkni na tenhle web"? Jak mám věřit, že je NetTravel solidní cestovka, když používá takovéhle špína metody?
Z vlastní zkušenosti (cca 20 volání ohledně leteckých zájezdů): vždy je nesmysl nebo ti, co tam byli, z poloviny si nepamatují z dané cesty žádné praktické zkušenosti. Většina operátorů vypadá, že čte informace z nějaké brožurky pro děti nebo zájemce vyššího důchodového věku. Našli se ale i operativní jedinci, kteří byli schopni popsat složení stravy a věk personálu hotelu, nicméně můj pocit byl, že mluví analogicky k horoskopům - jejich informace se mohly použít na 90 % hotelech.
Pane Staňku, napište rovnou mě a nemusíte hledat nápady na nastavení vašeho systému na foru mezi našimi uživateli :-) Opravdu žádná bouda tam není, ale hledejte dál a přemýšlejte v čem je tajemství úspěchu našeho affilu :-) Bratr již naznačil, že stačí kopírovat, tak už se těšíme na nápadité konkurenční řešení.
Docela by me zajimal nazor nekoho "Zasveceneho"/uzivatele Afilu Invie.
Ano, z toho co vim Invia cenu za klik snizila na 1kc za "odkaz" a 1,50 Kc za "odkaz s reklamou na invii".
Nicmene v "modu" 1,5 Kc/klik musite napr v ramci textlinku povinne odkazovat primo na Invii. Tento "odkaz v odkazu" zabira klidne 50% klikatelne plochy a za klik na nej nedostanete nic. A jelikoz je tento "neplaceny element" vetsinou barevne zvyraznen, domnivam ze ze na nej klikne vetsina lidi kteri by jinak klikli na "placeny" odkaz.
Tim dojde k vyraznemu "naredeni" vaseho trafficu, konverze spadne rekneme na polovinu? Takze sice dostanete 1,50 Kc za klik, ale pouze z 50% kliku ktere by jinak mohly byt vase vsechy za korunu. Tj s prihlednutim ke konverzi jsme tedy celkem na rekneme 0,75Kc/klik?
Mozna z toho duvodu jsem slysel nazory ze primarne je u invie pouzivan klik za 1Kc. Me osobne ta varianta 1,5Kc prijde jako "levny chytak na zacinajiciho afilliate". Brat pouze cenu za klik bez prihlenuti k ostatnim dulezitym faktorum (treba konverze) mi prijde docela kratkozrake.
Jinak my sami zadny afil web u Invie neprovozujeme :)
Jaky je Vas nazor?
Pred cca 2 -3 lety syn zkousel affiliate program Nettravelu, jelikoz bylo podezrele moc storen oproti jinym firmam, prestal Nettravel propagovat.
Letos jsme s polovickou chteli jet na dovolenou a prostrednictvim synova kodu jsme si objednali zajezd.
Zajezd se v poradku objevil v administraci a vydrzel tam "cele" 2-3 hodiny, nasledne byl stornovan s poznamkou zruseno-duplicita, Podotykam, ze zajezd je z poloviny uhrazen, uhrazena bude i 2 polovina, affiliate administrace ale hlasi stale stejne podobne jako pred lety zruseno. Objednavky pres partnera sice jsou, nasledne projdou jen obcas nektere-v tom poslednim pripade to je stoprocentni, u tech pred lety pouze dohady, nove stornovana objednavka alespon pro mne dokazuje, ze duvera v affiliate program Nettravelu je v nenavratnu/u mne urcite-ostatnim affilate partnerum doporucuji vyzkouset/.
Po smutnych zkusenostech s nekterymi cestovkami jsem se letos zacal zajimat sam a po delsim patrani jsem objevil DOST zajimavou sluzbu http://www.all-hotels.com/ (doufam, ze to nekdo nevezme jako spam :-P).
Pravda, je to "jen" ubytovani, ale to byva to nejdrazsi, ze ...
NetTravel.cz spustil svůj affiliate program více než o rok dříve, než Invia. Bylo to mimo jiné dávno před tím, než vy jste začal v Invii pracovat. Čili být vámi bych podobné výroky o kopírování příště lépe zvážil.
:-)
Já jsem v INVII skoro 3 roky, ale to není důležité, nechtěl jsem diskuzi hodit do osobní roviny. Tím spíš je divné, že za 4 roky existence Vašeho affilu máte jenom "6-7 hlavních partnerů". Naše řešení je i po těch letech unikátní a proto máme tisíce partnerů z řad obyčejných provozovatelů webů. Vy porovnáváte náš partnerský program s Vašim řešením pro velké portály (dovolena.centrum.cz) - což je jiná forma spolupráce, kterou INVIA.CZ už nenabízí.
Pokud jste na dovolenou odjeli, a objednavka byla provedena pres affiliate stranky, pak mate na provizi narok a neni mozne, aby ze systemu zmizela. Pokud ji tam nemate, jedine vysvetleni je to, ze objednatel puvodni objednavku sam zrusil (a pote napr. vytvoril novou treba telefonicky na jine jmeno).
Prosim kontaktujte nas nas e-mailem na info@nettravel.cz, situace se jiste vysvetli.
Co se tyce transparentnosti systemu, tento je napojen primo na nase CRM a ucetnictvi -- neni fyzicky mozne, aby se z nej nektere objednavky ztracely, nebo pricitaly nekomu jinemu apod.
tak nevim, co si mam myslet, tato metoda reklamy je sice silne hloupa, ale myslim ze ucinna..
ale rozhodne si myslim jedno, na cilovou skupinu profiku, tedy webmasteru, to je trosku nevhodna metoda upoutani, ty hloupejsi nebudou vedet, k cemu jim backlink bude a ti chytrejsi to zase prokouknou a vetsina se nase.. a pak jim bude stat za to to tady hodiny a hodiny probirat
nettravel neni cestovka (ale preprodejce) a jako zakaznika me bude zajimat jedine: cena a kvalita zajezdu. A pro tu kvalitu budu hledat zkusenosti zakazniku a ne nejake slinty nekoho, ze 3 vteriny resil spam. To je imho irelevantni.
akorat mi je divne, ze sef rika ze pridali 70 odkazu a ze se s vetsinou dohodli a podle lidi tady to vypada, ze neposlali 150 mailu ale 150 000 mailu :-)
Ja to take mozna nekde zaslech, ale kdybych mel resit kazdou spam nabidku tak bych si pripadal jak trotl!
Toz tak, nechapu, proc to resite lidi. Asi jsem nechapavy. Skoda toho casu s tim.
Vůbec travelu nerozumím, ale myslím si, že na levných zájezdech není co ušetřit a pro ně ani co vydělat a logicky, takového klienta s klidem pustí tímto způsobem.
Navíc jsem včera v radiu slyšel, že ceny last minutes šly nahoru, že začla sezona...
Já bych to dělal stejně. Stejně vám 80% zisku přinese 20% klientů, co vy na to?
možná že něco přiohnout v tom je na pár chvil a nepotřebujete gurua jako v Junyksu a PHP, tam něco přiohnout (spíš přidodělat) je sakra drahý, i když to je asi co člověk to názor :-)
Krysa tam bude ale ne v systému, ty objednávky mizí hodně, jejich affiliate systému bych nevěřil, zrušil jsme jej dávno, spousta objednávek a všechno zrušeno ... za rok vyděláno cca 300kč u Invie cca 60tisíc .. no comment ... podle mě je provizní systém u Nettravel jeden velký podvod!
(Sorry za anonym ale nechce se mi dohadovat s někým od Nettravelu že jim mám neco dokazovat když to sami vidí v administraci ...)
To je právě ta hloupost 90% všech firem a nejen v on-line světě... klienta ze kterého nic moc nemají, rádi přenechají konkurenci... Dost krátkozraké a jen to potrvrzuje současný stav managamentu 90% firem - vydělat teď hned, co bude zítra není důležité... Ale jaksi tito "manageri" zapomínají, že i tyto "socky" budou jednou vydělávat více (ne že by se snažili, ale celkově jsou na tom lidé lépe každým rokem, takže si můžou dovolit více kupovat - stačí mrknout do ekonomických statistik), takže do budoucna přicdhází i o zákazníky, ze kterých by již něco měli... A dodávám, dobře jim tak... Jsem rád, že já ve své firmě ke svým zákazníkům a všichni spolupracovníci ke svým zákazníkům pohlížíme lépe a do budoucna... v podstatě máme z konkurence, tak trochu škodolibou radost, ikdyž těch jejich zákzaníků, které ztrácí je mi líto....
Presne proto syn nechal propagace Nettravelu, mel a tim padem tam i ma tam asi 700 Kc, provize udajne je vyplacena az od 1000 Kc, sledovat, jak jsou neustale objednavky stornovavany
a nechat tim delat ze sebe b.... je proste otrava, a proto
i ja zvlaste po me posledni zkusenosti jsem presvedcen o tom, ze affiliate partneri Nettravelu jsou jen zneuzivani
a propagace takoveho partnera je jen ztrata casu.
ale hlavni duvod je, ze by se to pak muselo jmenovat php travel nebo visualbasictravel. Takze hlavni konkurencni vyhoda je schovana v genialni sifre, kdy samotny nazev firmy nam rika v cem to programator masti. A to se tezko napodobuje.
neni treba nic dokazovat. Staci, kdyz nam napisete, jaky mate problem a uvedete kontakt.
Vas typicky cesky pristup ve stylu "stejne je vsechno podvod a zlodejna a nema smysl to resit" mne mrzi, ale pokud mate problem, ktery nechcete resit, tak vam s nim samozrejme ani nemuzeme pomoci, zejmena kdyz nevime, kdo jste.
Nas affiliate program je 100% poctivy. U kazde objednavky si vedeme podrobnou historii a mame k dispozici zaznamy komunikace s klienty i s CK, tedy i pripadne duvody, proc byla objednavka stornovana.
Problem relativne velkeho poctu stornovanych objednavek je zejmena v tom, ze spousta klientu si posle objednavky na hodne serveru najednou, a ceka, kde to jak dopadne. A verte, ze oproti vetsim konkurencim mame procento stornovanych objednavek o dost mensi, protoze v mensich objemech se lepe kontroluje kvalita (cili se napr. ozveme klientovi driv, apod)
Diky za dobry nazor. Jen bych rad podotkl, ze Net Travel.cz
v roce 2004 nemel vubec nic a zacinal na zelene louce a s
vlastnim kapitalem.
Invia.cz uz mela investora a 10 mil. Kc investici.
Mozna, ze se Vam to zda jako nepodstatny rozdil, ale bohuzel pri "start up" fazi hraje kazda koruna vyznamnou roli a pokud ji jedna firma ma ci nema je obrovsky rozdil.
naprosto Vám rozumím, myslím, že INVIA také začínala na zelené louce, jen prostě dříve.
Já jsem chtěl jen poukázat na to, že pouhým kopírováním se tento roční náskok nesmaže. Možná máte pravdu, že konkurence mezi sebou jen kopírují, ale náskok má vždy ten kdo přijde první.
On ale svůj problém vyřešil. Přešel ke konkurenci to je řešení, obzvláště pokud má od konkurence větší zisky. Bohužel pro vás to neřeší vaše problémy, ale nikdo nebude řešit vaše problémy za vás.
Víte ono je to vše hezké... ikdyž to zd aje to pravda čtenář nemá šanci posudit... ale to není důležité... důležité je to, že trh ani život ani zákazník se (bohužel?) neptá, kdo měl při startu jaké podmínky... výsledek je to co zákazník, trh a život hodnotí... ne obtížnost cesty k němu... to jsou Vaše problémy, ne zákazníka...
jistě. Pokud uvedu v novinách nějakou sumu, musím ji umět obhájit. Uvádím ji proto, aby se nějaký investor o firmě dozvěděl a nechci, abych byl hned ze začátku obviněn z fabulace. Nemusíte mi dělat školení, nemá žádnou souvislost se slovy pana Staňka. Dokonce nemusíte ani firmě dělat advokáta, nebudu ji kupovat a nevěřím, že by o ni někdo měl za 60 nebo 70 mega zájem.
Nenašel bych jediný web, který spravuji, u kterého bych nedostal nabídku na výměnu linků. Stejně tak, jak jsem nabídky ze začátku odmítal a posléze i jen ignoroval, chodily mě neustále dokola. Dokonce na jeden konkrétní web mi přišla nabídka na výměnu odkazů celkem 6x. A to fakt už nakrkne...
Pakliže jsem po zaslání několikáté nabídky na stejnou adresu zaslal odmítavou odpověď s tím, že jsem tyto nabídky již odmítl a že o ně nejevím zájem a přišla mi i odpověď, že se tak již tedy nestane. A přesto další nabídka na sebe nenechala dlouho čekat. Já to za spam považuji a je mi úplně jedno, jak se k tomu staví zákon.
Jak dospěl Staněk k takové sumě? 50% společnosti bylo prodáno podle rejstříku za 15 mega, od té doby se Nettravel nijak zvlášť nezhodnotil, víceméně stagnuje a výrazně neexpanduje. Kde se tedy bere těch dalších třicet nebo čtyřicet milionů? Nettravel nemá moc dobrou pozici, je pokládán za spammera, neprofesionálního hráče a ve světě personalistů je to nejhorší firma v republice, její pověst jako zaměstnavatele je strašná. Navíc proběhly v managementu změny, které dokazují vnitřní bouři a tedy neúspěch Jana Staňka v pozici CEO, je dnes jen partner. Co se tu snaží firma předvádět? Chce prodat i zbytek? Investor není hloupý, je to silný hráč, vypadá to, že investici pokládá za nevýhodnou a chce se jí zbavit.
No, když budete chtít prodat podíl ve firmě či firmu, nebudete asi psát někam do časopisu přesný rozbor toho, jak jste k požadované sumě dospěl, že.
Prostě naznačíte svou představu a narazí-li na tuto informaci potenciální zájemce, spojí se s vámi, požádá o všehny podklady (byznys plán, hospodářské výsledky) a pak bude bude jen na vás, aby zájemce přesvědčil o tom, že cena je reálná, případně přesvědčí on vás, že reálná cena (jeho představa) je jinde a pokud se nakonec shodnete na kompromisu, může obchod proběhnout.
Interní problémy či horší image firmy na veřejnosti samozřejmě mohou mít vliv na konečnou cenu, ale má-li poptávaná cena své papírové opodstatnění, není důvod ji pro zájemce o podnikání v cestovním ruchu nezaplatit.
Už jsem prodal podíl ve firmě, kde mi společník nepředkládal finanční výkazy, stejně jako jsem koupil podíl jiného společníka, se kterým jsme si nerozuměli, jen abych se ho zbavil. Je na investorovi, aby si řádně prověřil, zda je firma do níž chce vstoupit v pořádku nejen papírově v pořádku, ale i lidsky.
Za menšími projekty nemusí dle mého názoru rizikoví investoři ani tak vidět čísla, jako spíš přesvědčivý byznys plán a hlavně člověka, kterému uvěří, že ten byznys plán dokáže zrealizovat.
Otázkou také je, zda image firmy v očích stotisíců zákazníků mohlo zhoršit pár set (?) e-mailů rozeslaných webmasterům? To, že se pár desítke jedinců naštvalo a bralo zcela běžnou obchodní nabídku (kvůli její pravda nešťastné formulaci a hromadnému rozeslání) za spam však cenu firmy dle mého názoru nezmění ani o deset tisíc Kč ...
Není mi vůbec jasné, proč obecnou diskusi převádíte do osobní roviny?
Nemám nic společného s prodávajícím ani potenciálním kupujícím, takže pro své narážky nemáte jediný důvod.
Také jsem nezačal tím, že se asi za anonymem "Beholder" skrývá pouze nepřející konkurent, jak by se z vaší vyloženě negativní argumentace dalo usuzovat ...
Rozhodně nikomu nedávám školení, jen v obecném a věřím i konstruktivním duchu přispívám do diskuze, zkuste se toho také držet.
Na svůj názor ohledně ceny máte právo, já její oprávněnost nedokáži posoudit, neb k tomu nemám žádné hodnověrné podklady. Každopádně lze očekávat, že pokud nemá nabízející pro tuto cenu hodně dobré argumenty, myslí to pouze jako začátek vyjednávání, konečná cena pak může být klidně i na polovině a obě strany to mohou považovat za úspěch. To však oba jen spekulujeme ...
Z hlediska velmi nejasného a měkkého českého zákona je to naprosto jasné, spam to nebyl. Přesnou definicí spamu a výkladu ministerstva obchodu se v patičce svých e-mailů ohánějí všichni čeští spameři, když posílají skutečný spam.
Z hlediska osobního považuji za spam jakoukoliv obtěžující poštu, která je nevyžádaná a zcela nesouvisející s našimi obory podnikání.
Když mi tedy např. včera přišla nesmyslná nabídka jakýchsi vín (které zásadně nepiji), které mi prý dodají výhodněji než od výrobce či z velkoobchodu (ha, ha, ha), a to celé s přílohami ve Wordu a Excelu (ve kterém bylo potřeba potvrdit objednávku, uff), považoval jsem to samozřejmě za spam, navíc od primitiva a naprostého amatéra. Kdyby mail posílal milovníkům vína a jen odkázal do eShopu s víny, ještě bych ho docela chápal ...
Když mi ale přijde pro mne jinak vcelku nezajímavá nabídka ponožkových obalů na mobily, bez příloh a pouze s odkazem na web výrobce, neřeknu ani slovo, protože v našem magazínu píšeme o mobilech i příslušenství k nim a v našem shopu obojí prodáváme. Nezaujalo mne to, tak jsem jen neodpověděl. Kdybych se však takovýmto "nevyžádaným" mailům z oboru bránil, nikdy bych se nemohl dozvědět o novinkách, že?
Když mi přijde jakákoliv rozumná (tedy od webu se stejným či vyšším GPR než máme my) nabídka na výměnu odkazů, jsem za ni velmi rád, jako předpokládám téměř každý webmaster, řešící SEO. Tato kritizovaná mne dokonce zaujala, tak jsem na ni i odpověděl. Možná že někdo si myslí že odkazy měnit nepotřebuje, jiný to už nemá zapotřebí a podobně, ale rozhodně je to dle mého názoru běžná obchodní nabídka zasílaná v oboru, která by nikdy neměla být považována za spam.
Každá nevyžádaná nabídka z oboru by však měla obsahovat upozornění, že nebudu-li na ni reagovat, již nikdy od nich podobný mail neobdržím a nikoliv to co dělají spameři, že nechci-li už být oslovován, musím jim odepsat (čímž si oveří, že můj mail je funkční a mohou ho prodat o to dráž).
Ano, samozřejmě souhlasím, že jakákoliv opakovaně zaslaná či dokonce jasně odmítnutá a opět zopakovaná nabídka je jasný spam a zaslouží si nahlásit přes příslušný formulář ministerstvu, které s tím snad někdy i něco málo udělá (jde-li o český subjekt, na který "dosáhne").
My se staráme o více než 50 domén a od NetTravel mi nikdy nabídka na žádnou doménu nepřišla více než 1x, proto jsem ji za spam nepovažoval.
Obraciam sa na Vás s ponukou vzájomnej výmeny odkazov.
Zastupujem portál www.LastMinute.sk, ktorý dosahuje mesačnú
návštevnosť viac než 100 000 užívateľov a hodnotu Page Rank 5.
Ďalej www.NetTravel.cz, ktorý má hodnotu Page Rank 6.
Veľmi radi by sme vymenili odkaz s Vašou stránkou
Vzájomná výmena odkazov prispeje k lepším výsledkom hľadania
vo vyhľadávačoch oboch našich webov.
V prípade Vášho záujmu o prelinkovanie mi prosím zašlite e-mail, aby sme
sa dohodli na texte odkazu a jeho umiestnení.
Ďakujem a teším sa na odpoveď.
S pozdravom
Stanislav Jukl
stanislav.jukl@lastminute.sk
=============================================
Po loňských zkušenostech s Nettravelem jsem nabyl dojmu, že se jedná o něco mimořádného. Na moji sobotní poptávku se ozvali již v úterý (Invia ve čtvrtek a navíc nabízela Rhodos místo Kypru) a nabídka byla vedena mimořádně profesionálně, během dalších 24 h zjistili veškeré chybějící podrobnosti ohledně skutečného stavu ubytovacího zařízení, celá akce zkrachovala na maličkosti, dané ubytovací zařízení nevedlo 2 přistýlky. Letošní zkušenosti mám prozatím, slušně řečeno, nic moc: ceny "lástů" jsou staré a často vyšší nežli u pořádající cestovní kanceláře, letecký zájezd jsem proto uskutečnil přímo u pořádajícího operátora. Co mne ale překvapilo, bylo ve druhém kole při jiné poptávce jednání specialisty na Itálii, chtěl jsem zájezd v termínu od 7.7. do apartmánu, vlastní dopravou. Telefonní operátor mne ubezpečil, že dané ubytovací zařízení je pouze na vyžádání, tedy složenou nevratnou zálohu předem, poté, co jsem danou nabídku s díky odmítnul, byl jsem upozorněn, že na daný termín, je vše v Itálii prakticky naplněno a že obecně asi nikde jinde nic neseženu. Samozřejmě, že po komunikaci s 2 cestovkami specializovanými na Itálii jsem zjistil, že volných kapacit je mnoho a dané ubytovací zařízení nebylo na vyžádání, byť jsem pak po doporučení sympatické operátorky z jedné z nejmenovaných cestovek, zvolil ubytování jinde. Až teď jsem z článku pochopil, že jsem asi dle p. Staňka nezajímavá socka, protože, kdo neletí, a to od 25 tis. nahoru, není pro něj klient ale přítěž.
Dobry den,
asi jste necetl muj prispevek zcela podrobne, psal jsem, ze polovina byla uhrazena a druha polovina ze uhrazena bude
/viz Vase podminky/.
Objednavka v administraci i uhrada byla na stejne jmeno, sice pozdeji telefonicky upresnovana, ale davno potom, co byla behem cca 2-5 hodin po objednani nesmyslne zrusena v administraci, podobne jako vetsina objednavek z doby, kdy syn Vas affiliate program vyuzival a prestalo ho to bavit prave pro temer stale stornovani objednavek. Predpokladam, ze telefonicke upresnovani objednavky nevede k tomu, ze affiliate partner nema narok na provizi ze skutecne ceny zajezdu. Objednavka ze systemu nezmizela, ale byla Nettravel zcela nesmyslne stornovana par hodin po objednavce.
Kontaktovat Vas budu po absolvovani zajezdu
/ten snad bude OK/ a samozrejme
Vam prokazi, ze minimalne prokazatelne v tomto pripade
se nejednalo o chybu v ucetnictvi/screeny obrazovek z administrace jsem si stahl na PC/.
žádná konkurence, tohle není můj obor. Firma se neprojevuje důvěryhodně a velkohubá prohlášení jejich marketingového ředitele se vrací jako bumerang na jejich hlavu. Více skromnosti a systematické práce by jim jen prospělo.
Nechápu proč považujete běžnou, slušnou a pro mnohé velmi zajímavou nabídku spolupráce odpovídající vašemu podnikání za spam?
Předpokládám že tedy jste provozovatelem internetového serveru o cestování, znamená to že až do konce svého života nechcete dostat jedinou obchodní nabídku e-mailem? V tom případě přeji hodně úspěchů v podnikání ;-).
Co kdyby vám někdo chtěl poslat nabídku spolupráce, že jeho affiliate program nově nabízí 20% z ceny každého zájezdu, to už by spam nebyl? Nepletete si náhodou spam/nespam s mám rád/nemám rád, nebo lukrativní/nezajímavá nabídka?
Nebo je pro vás přijatelnější prehistorické otravování přes telefon, kdy vám napřed dotyčná firma zavolá, zeptá se zda může poslat mail a až to odsouhlasíte, tak vám ho pošle?
V takovém případě bych měl desítky dalších telefonátů denně a neudělal bych nic jiného, takže alespoň za sebe říkám "Děkuji nechci, obchodní nabídky související s naším podnikáním nám bez příloh posílejte jedině mailem!".
Přes 80 procent obratu tvoří 12 destinací a mohu Vám dát ruku do ohně za to, že jsme ve všech oblastech měli naše prodejce a to v mnoha případěch více než 2x.
V případě, že prodáváma Fiji, Galapagy, Cookovy ostrovy a podobné super exotické destinace, tak máme kontakt přímo v CK a jsme schopni rychle přepojit na pracovníka dáné CK, který v destinaci přímo byl.
Je to poměrně složité, ale myslím, že to pro zákazníka dobře funguje.
Přes 80 procent obratu tvoří 12 destinací a mohu Vám dát ruku do ohně za to, že jsme ve všech oblastech měli naše prodejce a to v mnoha případěch více než 2x.
V případě, že prodáváma Fiji, Galapagy, Cookovy ostrovy a podobné super exotické destinace, tak máme kontakt přímo v CK a jsme schopni rychle přepojit na pracovníka dáné CK, který v destinaci přímo byl.
Je to poměrně složité, ale myslím, že to pro zákazníka dobře funguje.
Shrňme si to: Maily jste posílali na adresy získané pravděpodobně z databáze CZ.NIC, což nic.cz zakazuje, a problém nebyl ten, že "některé stránky třeba zmizely", problém byl v tom, že jste dělali z adresátů hlupáčky ("Ahoj Stando, Toto je take dobrz web. Prosim kontaktuj je pro vymenu odkazu. Diky Pepa"). Pro připomenutí: http://ihned.cz/c4-10041240-23172605-000000_d-o-delani-volu