To je právě ta hloupost 90% všech firem a nejen v on-line světě... klienta ze kterého nic moc nemají, rádi přenechají konkurenci... Dost krátkozraké a jen to potrvrzuje současný stav managamentu 90% firem - vydělat teď hned, co bude zítra není důležité... Ale jaksi tito "manageri" zapomínají, že i tyto "socky" budou jednou vydělávat více (ne že by se snažili, ale celkově jsou na tom lidé lépe každým rokem, takže si můžou dovolit více kupovat - stačí mrknout do ekonomických statistik), takže do budoucna přicdhází i o zákazníky, ze kterých by již něco měli... A dodávám, dobře jim tak... Jsem rád, že já ve své firmě ke svým zákazníkům a všichni spolupracovníci ke svým zákazníkům pohlížíme lépe a do budoucna... v podstatě máme z konkurence, tak trochu škodolibou radost, ikdyž těch jejich zákzaníků, které ztrácí je mi líto....
Vůbec travelu nerozumím, ale myslím si, že na levných zájezdech není co ušetřit a pro ně ani co vydělat a logicky, takového klienta s klidem pustí tímto způsobem.
Navíc jsem včera v radiu slyšel, že ceny last minutes šly nahoru, že začla sezona...
Já bych to dělal stejně. Stejně vám 80% zisku přinese 20% klientů, co vy na to?
Po smutnych zkusenostech s nekterymi cestovkami jsem se letos zacal zajimat sam a po delsim patrani jsem objevil DOST zajimavou sluzbu http://www.all-hotels.com/ (doufam, ze to nekdo nevezme jako spam :-P).
Pravda, je to "jen" ubytovani, ale to byva to nejdrazsi, ze ...
Po loňských zkušenostech s Nettravelem jsem nabyl dojmu, že se jedná o něco mimořádného. Na moji sobotní poptávku se ozvali již v úterý (Invia ve čtvrtek a navíc nabízela Rhodos místo Kypru) a nabídka byla vedena mimořádně profesionálně, během dalších 24 h zjistili veškeré chybějící podrobnosti ohledně skutečného stavu ubytovacího zařízení, celá akce zkrachovala na maličkosti, dané ubytovací zařízení nevedlo 2 přistýlky. Letošní zkušenosti mám prozatím, slušně řečeno, nic moc: ceny "lástů" jsou staré a často vyšší nežli u pořádající cestovní kanceláře, letecký zájezd jsem proto uskutečnil přímo u pořádajícího operátora. Co mne ale překvapilo, bylo ve druhém kole při jiné poptávce jednání specialisty na Itálii, chtěl jsem zájezd v termínu od 7.7. do apartmánu, vlastní dopravou. Telefonní operátor mne ubezpečil, že dané ubytovací zařízení je pouze na vyžádání, tedy složenou nevratnou zálohu předem, poté, co jsem danou nabídku s díky odmítnul, byl jsem upozorněn, že na daný termín, je vše v Itálii prakticky naplněno a že obecně asi nikde jinde nic neseženu. Samozřejmě, že po komunikaci s 2 cestovkami specializovanými na Itálii jsem zjistil, že volných kapacit je mnoho a dané ubytovací zařízení nebylo na vyžádání, byť jsem pak po doporučení sympatické operátorky z jedné z nejmenovaných cestovek, zvolil ubytování jinde. Až teď jsem z článku pochopil, že jsem asi dle p. Staňka nezajímavá socka, protože, kdo neletí, a to od 25 tis. nahoru, není pro něj klient ale přítěž.