Vlákno názorů k článku Petr Staněk: bublina splaskla, trh s online zájezdy tolik neroste od anonym - nettravel (lastminute.sk) teraz posiela spamy podla adries z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 7. 2007 9:08

    anonymní
    nettravel (lastminute.sk) teraz posiela spamy podla adries z whois (www.sk-nic.sk) aj na slovensku:

    =============================================
    Dobrý deň,

    Obraciam sa na Vás s ponukou vzájomnej výmeny odkazov.

    Zastupujem portál www.LastMinute.sk, ktorý dosahuje mesačnú
    návštevnosť viac než 100 000 užívateľov a hodnotu Page Rank 5.
    Ďalej www.NetTravel.cz, ktorý má hodnotu Page Rank 6.

    Veľmi radi by sme vymenili odkaz s Vašou stránkou

    Vzájomná výmena odkazov prispeje k lepším výsledkom hľadania
    vo vyhľadávačoch oboch našich webov.

    V prípade Vášho záujmu o prelinkovanie mi prosím zašlite e-mail, aby sme
    sa dohodli na texte odkazu a jeho umiestnení.

    Ďakujem a teším sa na odpoveď.

    S pozdravom

    Stanislav Jukl
    stanislav.jukl@lastminute.sk
    =============================================
  • 11. 7. 2007 15:06

    Jarek
    Nechápu proč považujete běžnou, slušnou a pro mnohé velmi zajímavou nabídku spolupráce odpovídající vašemu podnikání za spam?

    Předpokládám že tedy jste provozovatelem internetového serveru o cestování, znamená to že až do konce svého života nechcete dostat jedinou obchodní nabídku e-mailem? V tom případě přeji hodně úspěchů v podnikání ;-).

    Co kdyby vám někdo chtěl poslat nabídku spolupráce, že jeho affiliate program nově nabízí 20% z ceny každého zájezdu, to už by spam nebyl? Nepletete si náhodou spam/nespam s mám rád/nemám rád, nebo lukrativní/nezajímavá nabídka?

    Nebo je pro vás přijatelnější prehistorické otravování přes telefon, kdy vám napřed dotyčná firma zavolá, zeptá se zda může poslat mail a až to odsouhlasíte, tak vám ho pošle?
    V takovém případě bych měl desítky dalších telefonátů denně a neudělal bych nic jiného, takže alespoň za sebe říkám "Děkuji nechci, obchodní nabídky související s naším podnikáním nám bez příloh posílejte jedině mailem!".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).