Vlákno názorů k článku Petr Sýkora (Pepa.cz): Úspěšný prodej módy na slevových serverech byla fáma od h4x0r - Protože vy také sledujete cizí diskuze, tak stejnou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 4. 2015 15:15

    h4x0r

    Protože vy také sledujete cizí diskuze, tak stejnou logikou musíte být také pan Krejčí, že? Je suis Krejčí!

    Mimochodem diskuze jsou právě proto, aby je ostatní sledovali a vyměňovali si zkušenosti. Vy teda budete případ, když vám přijde divné, že někdo sleduje diskuze...

  • 3. 4. 2015 14:41

    h4x0r

    Vy byste mohla jít z fleku dělat do Pepy, také zjevně nejste schopna chápat text.
    Pan Krejčí nic nereklamoval. On popsal svou ne příliš dobrou zkušenost s daným podnikem. Konkrétně kritizoval tohle:
    "Prostředí, kde se jídlo připravuje, je z pohledu zákazníka děs. Pro ty kdo tam nebyli - jde o zadní trakt smradlavé hospody, k výdeji se jde tmavou páchnoucí chodbičkou s odloženými bednami a kdoví čím ještě a pohled do kuchyně by asi zajímal hygienika. "

    Na to se dá buď nereagovat nijak, popř. reakcí mimo diskuzi (třeba s nabídkou refundace). Protože každý diskutér u nich musí být zaregistrován, kontakty na něj mají a mohou se na něj obrátit sami.

    Nebo mohou v diskuzi slíbit, že to prověří a dají vědět.
    Nebo mohou v diskuzi napsat, že pan Krejčí je lhář, protože podnik není v zadním traktu smradlavé hospody, ale v naleštěném prostředí pražského Paladia.

    Ale reagovat na takovéto konkrétní výtky šablonou "pokud se nabídka neshodovala s realitou, kontaktujte nás", je skutečně výsměch.

  • 3. 4. 2015 11:10

    h4x0r

    Pan Sýkora tvrdí: "Zároveň chceme pokračovat v tom, co jsme započali již zhruba před 2 lety, tedy věnovat se každé uživatelské recenzi a pracovat na stále se zvyšující zákaznické spokojenosti.".

    Jak se věnují každé uživatelské recenzi a jak pracují na zvyšování se naštěstí může každý přesvědčit. Jeden příklad z mnoha, tři dny starý:
    http://www.pepa.cz/diskuze/?id=15567

    Petr Krejčí přidal 31.03.2015 v 14:04 negativní zkušenost. Namísto toho, aby se mu někdo věnoval, tak mu tam akorát flákli pomocí cut&paste šablonovitou odpověď, kterou najdete v dané diskuzi v totožném znění pod různými příspěvky ještě několikrát:
    "Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek. Velmi nás mrzí, že jste nebyli s nabídkou plně spokojeni. Řešili jste Vaši nespokojenost přímo s restaurací? V případě komplikací se na nás neváhejte obrátit na e-mailu podpora@pepa.cz, celou věc prověříme. Jedná se o našeho prověřeného partnera, zákazníci zakoupili již mnoho voucherů a byli spokojeni. Hezký zbytek dne Vám přeje Pepa.cz"

    Pan Krejčí se nedal a na zprávu od automatu velice konkrétně zareagoval:
    Tyhle šablony odpovědí jsou fakt k ničemu. ANO,ŘEŠIL JSEM TO, resp. jsem se o to snažil.Pánové jsou totiž značně přetíženi a přes jejich veškerou snahu,kterou jim neupírám !, se s nimi nedá normálně komunikovat. Takže jen ještě dodám, že kdybych si vždy po provedené objednávce nezavolal ( poprvé jsem tak neučinil a čekal jsem 20 minut, protože jídlo nebylo na uvedený čas osobního odběru připravené), tak jsem už ve třech případech nic nedostal - objednávka provedená přes web se vždy někam ztratila. aby se našla při mém telefonátu. Závěr : pánům fandím, ale už nebudu riskovat.Krejčí

    A co myslíte, že se stalo? Nikomu od Pepy nestálo za to, aby na to nějak reagoval, aby se s panem Krejčím spojil a nabídl kompenzaci či něco takového, a vyflákli se na to další předpřipravenou automatickou odpovědí:
    Dobrý den, skutečně nás velice mrzí, že jste nebyli s voucherem spokojeni. V případě, že se naše nabídka neshodovala s realitou, tak nás kontaktujte na emailu podpora@pepa.cz, budeme se snažit celou situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Hezký zbytek dne Vám přeje Pepa.cz

    Takže by bylo fajn, kdyby pan Sýkora nedělal z lidí blbce. Bylo by fér spíš přiznat: na naše zákazníky jebeme, jejich recenze nikdo nečte. Máme připraveno pár typů šablon s automatickou odpovědí a pravidelně náš automat tyto šablony pod negativní zkušenosti přidává a to tak, aby se zas tak moc neopakoval.

    Jinak si skutečně nedokážu vysvětlit, jak na konkrétní výtky pana Krejčího může někdo odpovědět tak dementní šablonou, jakou tam Pepa flákl. To musel na 99% být automat, popř. absolvent zvláštní školy. Ať to udělal první či druhý, je to důkaz toho, jak moc Pepovi na zákaznících záleží.

  • 4. 4. 2015 16:49

    klapaciuss (neregistrovaný)

    Přesně. Na veřejném fóru se z principu stížnosti neřeší. Vždy se tak děje až následně individuálně. To je zcela běžný postup. Pokud se pan Krejčí neobrátil na sdělenou emailovou adresu, pak je problém na jeho straně.

  • 3. 4. 2015 14:36

    Mrkev (neregistrovaný)

    Já jsem také provedla reklamaci a odkázaly mě na email, kde se mnou všechno vyřešili. V diskuzi nikdo reklamaci řešit nebude.

  • 3. 4. 2015 14:59

    Mrkev (neregistrovaný)

    Nejste náhodou pan krejčí vy ? že máte tolik času sledovat cizí diskuze. Já mluvím s vlastní zkušenosti , že jsem byla spokojená.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).