Podle této reportáže to zase tak dobře nedělají:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/216452801080315/
to se nedá takhle brát. Při těch tržbách toho musí prodat kvanta a je jasné, že bude statisticky k nalezení hodně problémů a nespokojených. Drobní prodejci mají ze 100 prodejů 1problém, velcí prodejci mají za tu samou dobu z 10000 prodejů logicky problémů 100 ... a je to pak vidět.
to jakoze obchod, ktery umyslne a zamerne odmita prijmout zbozi do reklamace nehlede na to, ze v pripade velkeho zbozi by mel dle zakona zajistit nejen prijem, ale i jeho demontaz a zpetnou montaz, je nejaky 1% problem? To asi ne, panacek odpovedny za reklamaci v uvedenem odkazu na Cerne Ovce moc dobre vedel co dela a jeho vymluvy jsou k popukani.
Tezko soudit, jestli to byl exces a zkrat jednoho zamestnance a nebo systemove pochybeni. Kazdopadne na obchod jako takovy to haze velmi negativni svetlo. Mnozstvi prodanych produktu jenom rikaji, ze dokazi prodat treba i za nizsi cenu, ale az pri reklamaci zakaznik pozna s jak kvalitnim obchodem ma tu cest.
Pravnik rekne to, co si od nej clovek objedna. Takze znovu jaky zakon, paragraf, odstavec apod. dava povinnost neco prodejci demontovat a odvazet. Pokud zbozi jen dodam a je to kupni smlouva, pak zadna takova povinnost neni. Pokud bych zajistoval i montaz, je situace jina a tam by toto mohlo pripadat v uvahu.
Jinak pri opravnene reklamaci pak musim spotrebiteli nahradit naklady na ty demontaze. Ale ze by musel prodejce jezdit neco vyndavat z linky apod. to vazne ne.
Nicmene toto je ten priklad, kdy lidi se nechaji necim opit a pak si mysli, ze to je jejich pravo a narok a nejsou schopni pochopit, ze nic takoveho neexistuje.
Objednal jsem si vertikutátor, došlo mi potvrzení e-mailem i SMS o přijetí objednávky, následně též výzva k vyzvednutí zboží. Když jsem dorazil po cca 3 dnech na výdejnu v Praze 7 - Holešovicích, dozvěděl jsem se, že zboží tam bude až za cca 1 týden. V tom okamžiku mi dorazil e-mail, kde mi bylo sděleno, že zboží dorazí se zpožděním.
Takže zboží tam již mělo pár dní být a nebylo. Taktéž reakce pracovníka ve výdejně nebyla profesionální (o tom nic nevím, to mě nezajímá).
Takže tím jsem objednávku začal ingorovat (prozíravě jsem nic neplatil dopředu) a navždy pro sebe tuto společnost odepsal.
M
Přečtěte si diskuzi na Heurece ať víte, do čeho jdete. Jejich označení "Dodáme do vánoc" nic neznamená. Na pobočce vám oznáměj, že zboží zapomněli ve skladu naložit a tudíž ho nemaj, ale pár minut po zavírací době jsou schopni vám poslat SMSkou urgenci, že jste si zboží nevyzvedli. Tenhle obchod mám na blacklistu.
Dobrý den, mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Snažíme se naše procesy neustále zlepšovat. Naše hodnocení 95% na Heuréce považujeme při 50.000 recenzí za slušné a odpovídající. http://obchody.heureka.cz/levneelektro-cz/recenze/ Přesto je vždy co zlepšovat. Věříme, že Vám třeba někdy v budoucnu budeme moci ukázat i naše silné stránky.
Jesnou sem u nich nakpupoval a palec na horu. Produkt neměli skladem, měl být ale do pár dní, tak jsem počkal. Pak přišel email, že produkt nejspíš už nebude a nabídli stejnou věc, ale ve vyšším modelu za původní cenu (rozdíl cca 400 Kč u zboží kolem 2-3k). Zboží dorazilo a nemohu hodnotit jinak než pro. :) Taky provozujeme eshop a bohužel jsme jenom lidi a občas se stane chybka. U takhle velkého obchodu bych se divil, kdyby měli jenom 100% spokojené zákazníky.
pojem "černý dovoz" je fuckup od výrobců, které sralo, že nemohli mít v ČR "prémiové" ceny, když jim to někdo doveze z jiné země, kde si to dovolit nemohou.
Z pohledu zákazníka jde o záruky a manuál a s tím problém nikdy neměli. A kde to zboží nakoupí je mi naprosto u zadku, chci jej za nejlepší cenu.
Taky jsem nakoupil za neuvěřitelně nízkou cenu značkovou troubu a sklokeramiku Electrolux a reklamace na sebe nenechala dlouho čekat. Troubu jsem reklamoval celkem 3x a probíhalo to asi takto: Podal jsem reklamaci a prodejce zareagoval, zajistí opravu. Jím smluvně zajištěný opravář z firmičky v místě dorazil, opravil jak to šlo a odešel. Nezapomněl poznamenat, že opravu objednal prodejce, který jí i platí, protože zboží je z Polska a není na něj záruka! Riziko podnikání. Situace se opakovala ještě dvakrát až nakonec objednali nový díl a ten už problém vyřešil. Můj nákup se prodejci asi zrovna moc nevyplatil, ale záruce svým způsobem dostál. Mě osobně vadilo, že jsem nevědomě koupil zboží, které má nejasný původ, který opravář okořenil pověstí o tom, jak někde nabourá kamion s elektrem a to už nejde do normální sítě, ale podnikaví prodejci koupí velmi levně a prodávají dále... Historek by se asi našlo hodně, to by mě vlastně zajímalo, kde je pravda. Jinak trouba už zase zlobí, ale to už mám po záruce... Jaká to náhoda. Elektrolux jedině vysavače, zbytek je šrot.
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost se zakoupeným produktem. Produkty značky Electrolux patří dlouhodobě mezi skupinu s nejmenším podílem reklamací.
Veškeré zboží, které je prodáváno společností Elektra PV s.r.o. - levneELEKTRO.cz má jasný původ a odpovídá všem platným normám a standardům pro daný sortiment. Rozhodně se tedy nejedná o zboží z nabouraného kamionu atd.
V rámci zjednodušení reklamačního řízení a zajištění plné kontroly nad záručními procesy, zprostředkovávala naše společnost zákazníkům záruční opravy s plným servisem, včetně samotného nahlášení opravy. V tomto smyslu se jedná spíše o nadstandard, který zákazníků, poskytujeme, samozřejmě na náklady na eshopu - jako prodejce.
Cca. od roku 2013 pak produkty značky Electrolux pocházejí prakticky výhradně od jejího CZ zastoupení.
Nic jako "černý dovoz" neexistuje. Díky základním EU treaties je možné obchodovat jakékoliv produkty mezi zeměmi Evropské unie. Produkty pro Německo, Polsko, Francii, ČR apod. pocházejí ze stejných výrobních závodů, u většiny evropských značek jsou stejně v Asii. Českého zákazníka se pak dovozci (nejen elektra, mobilů, ale třeba i potravin) snaží přesvědčit o opaku a donutit k nákupu za vyšší cenu, než by si mohli říci např. v Německu.
Ostatně, jak myslíte, že obchoduje např. Amazon? Koupí produkt KDEKOLIV na světe. Je to totiž stále ten samý..
Na levnem elektru mam spoustu nakupu - vzdy v pohode az na jednu zkusenost s jejich skladnikem. Jeste ve starem arealu pri vyzvedavani zbozi byl vyhled do casti skladu takze bylo videt na skladniky jak pripravuji a navazeji zbozi. Jeden z nich byl ale eso - privezt velkou lednici na rudliku, shodit ji tam k ostatnimu zbozi tak, ze se krabice s lednici jeste 15 vterin houpala).. ta rana pri dopadu byla tak velka ze se vsichni zakaznici otocili a dost nevericne koukali... (asi proto se tam pak objevila sadrokartonova stena, ktera vyhled zablokovala).
Rikal jsem si, jestli se jich chova vic podobne ke zbozi tak je to celkem sila...