Piano Media kupuje tým a knowhow rakouské firmy Novosense

31. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Společnost Piano Media, provozovatel kolektivního systému placeného obsahu Piano, který působí na Slovensku, ve Slovinsku a Polsku, koupila technologii rakouské firmy Novosense. Ta by měla vydavatelům obsahu, kteří jsou zapojeni do systému Piano přinést přesnější statistiky v reálném čase.  Někteří mediální partneři se nás ptali na nové produkty a Novosense strávil pět let zdokonalováním své technologie. Využili jsme skvělou příležitost začlenit ji do systému Piano, uvedl výkonný ředitel Piano…

Společnost Piano Media, provozovatel kolektivního systému placeného obsahu Piano, který působí na Slovensku, ve Slovinsku a Polsku, koupila technologii rakouské firmy Novosense. Ta by měla vydavatelům obsahu, kteří jsou zapojeni do systému Piano přinést přesnější statistiky v reálném čase. 

Někteří mediální partneři se nás ptali na nové produkty a Novosense strávil pět let zdokonalováním své technologie. Využili jsme skvělou příležitost začlenit ji do systému Piano, uvedl výkonný ředitel Piano Media Tomáš Bella.

Integrace softwaru od Novosense už probíhá a v prosinci by ho mohli začít využívat první vydavatelé. 

MM Influenceři

Kromě statistik v reálném čase má software přinést nové modely zpoplatnění, například v podobě modelu, kdy uživatelé začínají za obsah platit poté, co vyčerpají limit bezplatného přístupu k obsahu. Podobný způsob zpoplatnění v současné době mají například The New York Times. Někteří vydavatelé vyžadují individuální systém zpolatnění obsahu a Piano Media jim hodlá vyjít vstříc s produktem pod značkou Piano Solo.

Zdroj: tisková zpráva a paidContent

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).