Vlákno názorů k článku Pirátský příjem Digi TV skončil. Dotklo se to možná tisíců diváků od 1234566 654321 - Dobry den, mam podobny problem. Muzete mi rict,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2010 23:24

    1234566 654321
    Dobry den, mam podobny problem. Muzete mi rict, jak jste presne postupoval. Chci je zalovat a soudit se. Dnes jsem veskere sve materialy predal kamaradovi z DASu. Pokud se pridate, budu jen rad! Prosim o pripadny kontakt na spion-spy@seznam.cz

    Diky. A.T.
  • 6. 8. 2010 10:33

    Juraj Lonc
    Mal si podať reklamáciu písomne.
    Ak by do 30 dní vadu neodstránili, mal by si právo od zmluvy odstúpiť.
    Eventuálne si mohol žiadať zľavu za každý deň, čo si bol "offline"...
  • 6. 8. 2010 9:05

    Béda Trávníček (neregistrovaný)
    Musím reagovat na: "Logicky jsem chtěl peníze zpátky. A víte co mi napsali? "Signál k vám odcházel v pořádku, reklamace neoprávněná!".

    Já mám naprosto opačnou zkušenost.Z dopisu DIGI zákazníkovi:
    "Za pozastavení poskytování služeb z důvodu neplacení Vám byla poskytnuta sleva 962 Kč."
    Spadl jsem smíchy pod stůl, protože to nebyla nešťastná formulace, ale fakt, že byla tato sleva započtena v konečném vyúčtování... :-)
  • 5. 8. 2010 19:19

    bez přezdívky
    Pokud Digi dá PL v HD tak ano. Jinak mám právo být nasr....
    Toho se ovšem nedočkáme.
    A i kdybych překousl kvalitu obrazu tak bych si Digi pořídil jedině přes pre-paid kartu, kterou Digi nenabízí. Prostě žádný smlouvy a žádný jejich přijímače.

    Ale abychom byli fér. Pořád se tu kritizuje jenom DigiTV ale vzpoměňme taky na vlastníka práv na PL kterýho zajímají víc peníze než kvalita.
    My jsme tady pro západní svět stáje jenom prales hlavně když zaplatí.
    Na druhou stranu v dnešní době pravidlo "blbý kdo dává blbější kdo nebere" má daleko větší váhu než kdysi.
  • 5. 8. 2010 18:53

    Skočdopole
    Nic takového mi tenkrát nenabídli. Infolajna stále trvala na tom, že závady opravuje technik a že to není jejich věc. Jenže technik se na mě s prominutím vys***. Jenže infolajna i po 5., 10. a kdovíkolikátém telefonátu tvrdila že to není problém jejich (jaký nesmysl!) ale že musím volat technika ale jen toho jednoho "mého". Jak říkám trvalo to dva měsíce a po tom co znám z diskusí i pořadů jako ovce apod tak jsem na tom dobře, jsou lidí co platili klíďo půl roku a nic jim nefungovalo..
  • 5. 8. 2010 17:47

    bez přezdívky
    A nenapadlo vás vzít přijímač a jet ho vyreklamovat do servisního střediska??? Mají je "údajně" v každém kraji.
  • 5. 8. 2010 16:50

    Dave.1
    "každý den mám několik hovorů s nasraným divákem, který právě zjistil, že tři roky neuvidí svůj nejoblíbenější fotbalový zážitek - Premier League." ... jenze takovych blbcu je dost ... zkratka zakaznici si stale neuvedomuji, ze zadna Peremier League z naseho trhu nezmizela. Jen bude vysilana na jine stanici. A ze tu stanici nemaji ve sve nabidce? A chteji ten fotbal sledovat? Je to jednoduche, at si predplati DigiTv a maji to hned. Premier Leaguje je nadale na ceskem trhu dostupna, kdo tcrdi opak, lze. Jen ten kdo ma zajem si to musi platit.

    Je to stejne jako s HBO HD u skylinku. Taky jsem musel cekat, nebyl jsem ochoten platit si kabelovku kvuli jedne stanici, kterou jsem chtel. Ale nenapadlo by me "vyrvavat" na internetu, ze neni HBO HD dostupne a kdo si co dovoluje, ze to ma jen kabelovka a ne skylink. Proste kdo to hodne chce, tak to muze mit, ale musi si to zaplatit. Chce nekdo sledovat Premier League? No tak at si zaplati 260Kc a muze koukat ...
  • 5. 8. 2010 11:55

    bez přezdívky
    Souhlas. Včerejší den byl v jistém slova smyslu přelomový. On totiž sat.receiver, který měl UNI čtečku a umožňoval DIGI emulaci stál 3500,-!!! To není zrovna málo, ale díky té čtečce karet, která se dá přes USB přizpůsobit pro Cryptoworks (mám ho už ve flešce) pak lidem stačí jen dokoupit kartu (2000,-/Skylink, protože je jednoduše lepší) Někdo chce namontovat monoblok, aby měl možnost sledovat i Astru 19,2E, ale většina lidí toto nechce, stačí jim jen LNB singl pro Astru 23,5E. Od dnešního rána jen zvedám telefony a píšu si do pořadníku zákazníky, které takto v následujících hodinách a dnech objedu. Je to pro prodejce mírné oživení již velice utlumeného trhu (přesycený trh a také neochota lidí utrácet prechy - letos je krize už dosti cítit a bude ještě cca dva roky trvat!!!) Velkou roli v přechodu na EMU od DIGI bylo opravdu to, že dealeři nestíhali objednaným a zaregistrovaným zákazníkům sady DIGI TV montovat. Sám jsem téměř dva roky dealera DIGI TV dělal a vím o čem je řeč. neustále jsem měl v systému cca 100-150 čekajících lidí a oni mi v Praze ve skladu mohli dát max.20-30 sad za měsíc!!! Lidé čekající více jak půl roku jednoduše k tétemulaci odešli, protože to byla jediná cesta, jak se na balíček DIGI TV dostat. A přiznejme si, tou dobou Trade and Technology a nebo Gital měl v balíčku ani né polovinu atraktivních programů, jako měl tou dobou jiř DIGI TV!! Dnes je situace jiná, Skylink i CS Link nabízí to samé a hlavně už v mnohem vyšší kvalitě a konečně i se širokoúhlým formátem obrazu (u většiny programů)
    Jediné co by měl majitel DIGI TV udělat je nabídnout na trh jejich oficiální pre-paid kartu, už hlavně kvůli novému kanálu DIGI Sport. každý den mám několik hovorů s nasraným divákem, který právě zjistil, že tři roky neuvidí svůj nejoblíbenější fotbalový zážitek - Premier League.
  • 5. 8. 2010 11:46

    buko1
    Podľa ich "Všeobecných podmienok..." bola reakcia firmy plne v súlade s bodom 8.1.3 - porucha nebola technického, ani prevádzkového charakteru na strane spoločnosti. Otázka je ako by sa vyrovnali so splnením bodu 3.2 ich Všeobecných podmienok - tam tvrdia že zabezpečujú nielen dodávku signálu, ale aj funkčnosť ich technického zariadenia potrebného pre príjem (ak to nie je v zmluve uvedené inak).
  • 5. 8. 2010 10:37

    bez přezdívky
    Naprostá pravda kámoš měl tu samou zkušenost. Ten se koukal na tmu 3 měsíce.
    Samozdřejmě si Digi ty 3 měsíce nechala zaplatit jako by bylo všechno v pořádku.
  • 5. 8. 2010 10:10

    Skočdopole
    Také jsem měl to "štěstí" a jeden rok jsem si mohl "užívat" legálních služeb DIGI. Problém byl v tom, že tato firma má naprosto děsivý přístup k zákazníkovi. Mě konkrétně přijímač nechodil cca 2 mesíce. Stálo mě to možná desítky telefonátů, několik doporučených dopisů, stížnost na ČTÚ a kupu nervů než jsem dokázal tu šílenou firmu donutit aby mi opravili přijímač.

    Logicky jsem chtěl peníze zpátky. A víte co mi napsali? "Signál k vám odcházel v pořádku, reklamace neoprávněná!".

    Bohužel v ČR je obecně naprosto normální že si lidi nechají s prominutím s.át na hlavu, staří se podívat na služby a ceny bank, mob. operátorů apod. Je úplně jedno, že tyto mamutí firmy naprosto otevřeně porušují zákony. Nikdo je k soudu nedá a i kdyby dal nikam to nevede.

    Z toho jasně vyplývá, že DIGI by v civilizované zemi naprosto neměla šanci! Nedokážu odhadnout, kolik let (generací?) bude tato degenerace národa u nás přežívat. Ale dokud bude někdo jíst špekáček za dvěpade bude koukat na DIGI. Asi tak..
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).