Pitaval ve středu opět nad Comebackem, i u mladých. Vidělo ho 999 tisíc diváků

31. 7. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Tradičně silný prime time měla ČT 2 s blokem tří cestopisných dokumentů. U dospělého publika nad 15 let byla čtyřkou na trhu.

Comeback na polovině výkonu Pitavalu

Bez jednoho tisíce rovný milion diváků sledoval ve středu večer seriál Malý pitaval z velkého města na ČT 1. Od osmé hodiny večer šlo o nejsledovanější pořad na českých obrazovkách, v podílu na dospělém publiku dosáhl hodnoty 29,84 procenta. Socialistická kriminálka zajímala i mladší diváky od 15 do 54 let, v jejich kategorii zaujala 27,67 procenta publika. Souběžně vysílaný sitcom Comeback na hlavním kanálu Novy vidělo od 20:20 v průměru 499 tisíc dospělých diváků a 14,65 procenta publika (22,58 procenta ve věku 15 až 54 let). Repríza Ano, šéfe! na hlavním kanálu Primy zaujala od čtvrt na devět 393 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika (stejného podílu dosáhla i divácké kategorii 15 až 54 let).

ÚTERNÍ DATA: Duel Sparty s Malmö bodoval zejména u mladších diváků, dosáhl na podíl 11 %

ČT 1 hlavně díky Pitavalu překročila v průměrném podílu na dospělém publiku za celý prime time hranici 20 procent (20,61 procenta), ale na hlavní kanál Novy to nestačilo (21,42 procenta). Z menších televizí se dařilo zejména ČT 2. Dokumentární cyklus Divoká Čína sledovalo od osmé večer 261 tisíc dospělých diváků a 7,87 procenta publika, následující pořad Na cestě od 20:55 dokonce 321 tisíc dospělých s podílem 9,45 procenta. Vysoce nadprůměrný výsledek vykázal i cyklus Kouzlo Afriky, jejž od 21:20 vidělo 291 tisíc dospělých diváků a 9,13 procenta publika. Dvojka tak za celý prime time vykázala nadprůměrný podíl 5,47 procenta na dospělém publiku a byla čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi.

Kanály – průměrné podíly (30. 7. 2014)
Graf podílu kanálů (30. 7. 2014)
Graf podílu skupin (30. 7. 2014)

Barrandovské zprávy se drží nad podílem 5%

Dařilo se i TV Barrandov a její zábavné show Vtip za stovku. Od 20:10 ji sledovalo 234 tisíc dospělých diváků a 6,95 procenta publika. Nadprůměrný podíl na publiku si udržuje hlavní zpravodajská relace Barrandova, která těží z letní přestávky seriálu Ulice na Nově. Středeční Naše zprávy oslovily 118 tisíc dospělých diváků a 5,36 procenta publika. Celodenní i večerní podíl Barrandova pak zvedl i noční film Hodný, zlý a ošklivý, který od čtvrt na jedenáct zaujal 86 tisíc dospělých diváků a 8,13 procenta publika. Hlavní večerní film Novy Cinema, snímek Neviditelné znamení, od osmé večer upřednostnilo 190 tisíc dospělých diváků a 5,73 procenta publika (7,22 procenta ve věku 15 až 54 let).

MM Influenceři

MINULÁ STŘEDA: Jasným vítězem středy Pitaval, porazil Novu i v její divácké kategorii 15 až 54 let

Nadprůměrný zájem ve středu vzbudily Události, komentáře na ČT 24. Od desáté večer je vidělo 173 tisíc dospělých diváků, což představovalo 7,76 procenta publika. Improvizační show Partička přitáhla od 21:45 k Primě Cool 147 tisíc dospělých diváků a 5,71 procenta publika (10,11 procenta ve věku 15 až 54 let), sitcom Teorie velkého třesku před ní (od 21:20) vidělo 143 tisíc dospělých s podílem 4,38 procenta (7,41 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima love bodovala od čtvrt na deset krimiseriálem Sběratelé kostí, jenž zaujal 134 tisíc dospělých diváků a 4,33 procenta publika (5,30 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (30. 7. 2014)
Top 5: ČT1 (30. 7. 2014)
Top 5: ČT2 (30. 7. 2014)
Top 5: ČT24 (30. 7. 2014)
Top 5: ČT sport (30. 7. 2014)
Top 5: ČT :D (30. 7. 2014)
Top 5: ČT art (30. 7. 2014)
Top 5: Nova (30. 7. 2014)
Top 5: Nova Cinema (30. 7. 2014)
Top 5: FANDA (30. 7. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (30. 7. 2014)
Top 5: TELKA (30. 7. 2014)
Top 5: Prima (30. 7. 2014)
Top 5: Prima COOL (30. 7. 2014)
Top 5: Prima love (30. 7. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (30. 7. 2014)
Top 5: TV Barrandov (30. 7. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).