Vlákno názorů k článku Placená televize od Skylinku roste, kritika diskutérů na fórech je neopodstatněná od Jenda.Nový - Když už je zákaznická linka placená , mělo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 9. 2013 15:38

    Jenda.Nový

    Když už je zákaznická linka placená , mělo by být přímo spojení na operátora a ne nějaký hlasový automat , který hovor prodložuje , když je obsazeno by měl být bezplatný obsazovací ton

  • 19. 9. 2013 14:52

    Zdeněk Tvrz

    Pan Glisník jen papouškuje napsané fráze a slibuje nesplnitelné. Zkoušel jste někdo poslední dobou zavolat na jejich zákaznický servis? Podle jejich webu má být k dispozici v pracovní dny 8 - 20 hod. Jenže ouha, Nevím, zda kamarád měl takovou smůlu, ale zkoušet tam zavolat 2 dny každý den 3x v různou dobu a byl tam vždy robot! Pak opravdu nevím, k čemu je servisní poplatek, když zákaznický servis Skylinku je k ničemu. Jinak o HD kvalitě Skylinku darmo mluvit. Když kouknu na nějakou německou nebo rakouskou stanici v HD, tak je to o něčem jiném.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).