Pokud zůstaneme v ČR jsem dost skeptický, že se mezi "plebsem" najde dost lidí pro to aby se uživilo mainstreamové medium.
Většina pokusů o placený obsah pro masy zásadně neuspěla konče video on demand. Dokonce i tak silné konzumní medium jako jsou televizní stanice ztrácí půdu pod nohama. UPC ztrácí zákazníky, O2 IPTV také moc neboduje atd...
Očekávám, že tedy placený obsah zůstane pro specifické publikum zájmových odbornějších webů.
obsah je v pohode, pokud je kvalitni Neni nahodou Ringier to vydavatelstvi, ktere znicilo oblibeny casopis pro mladez "Abc" (Abicko)? Nejdriv to zadelali popularnima clankama o skejtacich, snowboardistech a homousich co zpivaj. Takze vedeckotechnicky clanky nikde, pak prisli na radu super mega reklamy na kazde druhe strance a nakonec prestali delat kvalitni vystrihovanky. Ten casopis pokud vubec existuje je uz jen reklamni letak z Kauflandu :-)