A myslím, že stejný osud jej čeká i na Slovensku. Dokud si pánové ve vedení PayPalu neuvědomí že lokalizace je důležitá, tak jsem vděčný za každého obchodníka, který jej pro český (slovenský) trh nenasadí.
Taky to může být tím, že vůbec platba, která používá uživatelovu debetní kartu, je pořád v praxi tabu. České banky před časem varovali před placením kartou na internetu, teď litujou. Ono nejde ráz-naráz otočit o 180° s masou lidí. Pracuju jako vývojář na systému maloobchodních eshopů - jsou jich stovky, a platba kartou nebo vůbec online platby jsou pod 1%. Drtivá většina je dobírka. O něčem to svědčí.
Jestli to nebude tím, že pro řadu českých obchodníků je ten, kdo zaplatil předem, debil, který rád počká.
Pokud je zboží nedostatek, nejdřív se vyřeší dobírky. Lidi, od kterých jsou už prachy "doma", musí počkat.
Často už jsem si taky nadával, že jsem kvůli pár ušetřeným korunám zvoli. platbu předem (platební brána eBanky), protože zboží "skladem" najednou už tak docela skladem nebylo. Kdybch neplatil předem, můžu obchodníkovi říct, že už zboží nechci, protože nedodržel dodací lhůtu. Ale už moje paníze má...
Na druhou stranu je dobírka taky jeden z nejjednodušších a nejrychlejších způsobů (a vlastně taky bezpečných), jak u nás zaplatit "na dálku".
OT: Není tu poslední dobou trošku přemacichováno? Čék se mrkne na lupu a všude Macich. Dřív toho bylo plné plno na živě v diskuzích dokud mu někdo neřek, že komentuje až příliš kde co :) Všechno znám, všechno vím :)
Ke zprávičce jinak bohužel žádný kloudný názor nemám.
No pro lokalni nasazeni je to skutecne tragedie a obavam se , ze ikdyby tu byla lokalizace ze to navyky lidi nezmeni. Jak jiz tu nekde bylo psano, dobirka je dobirka. Kazdopadne pokud je eshop otocen ven. tak pro zahranicni platby vicemene genialni vec, protoze zvlaste v anglosaskem svete to ma temer kazdy.