Já jsem je kontaktoval tento týden celkem třikrát. Prvně to, čemu říkají "podpora". Psala si se mnou osoba, která vůbec nevěděla která bije, navíc mizernou češtinou. Podruhé jsem se připojil na jejich FB k otázce klienta, proč to zase kostičkuje, svoji otázkou. Smazali přes noc celé, jeho i moji otázku.
Dnes dopoledne potřetí sólo přes FB a udělal jsem si screenshot.
13:55 mám na FB Messengeru otázku od uživatele Leny Kulika (v adresním řádku "kulickaplusfazolka") tohoto znění:
"Dobrý den, jaké chyby máte na mysli? Děkujem" Jakože cože? Tak jsem se zdvořie otázal, kdo je a o čem mluví. Zpátky přišlo jen
"Dobrý den, omlouvám se-omyl". Jestli to byl někdo z Lepší.TV (doufám, že ne a byl to skutečně omyl, protože takový amatérismus jsem totiž u žádného operátora ještě neviděl) nevím, uživatel v další komunikaci nepokračoval.
Mezitím zmizela z jejich FB i ta moje otázka. Znovu. Takže pro mne konečná, tudy cesta nevede. Ale zřejmě to asi nějaký výsledek mělo...
Koukám na tu jejich tabulku a někdo od Lepší tv těm nesmyslům nasadil korunu. Místo UPC je tam Horizon go, v domnění, že teď je to správně. Ale nyní je z toho absurdní nesmysl. Horizon go není žádná samostatná služba. Je poskytována zdarma k UPC TV, pro počítač, tablet, mobil. Se divím, že je někdo z UPC nezažaloval. Ale na druhou stranu orel mouchy nelapá.