O jedničce na ovladači to není, ale efekt Novy zde působí. Ten seriál běžel už několikrát a nikdy takovou pozornost nepřitáhl. Kdyby ho v hlavním vysílacím čase dala ČT, tak by všichni mrmlali, že zas vykrádají archiv. Ale na Nově je to skvělý retro seriál :-)
Už jsem to tu psal před měsícem, takže se zeptám přímo u zdroje. Bude na Nově příští rok nově natočené pokračování Plechové kavalerie nebo si to necháte až na rok 2013?
Za V. Železného by taková sledovanost byla brána za totální fiasko. Ale teď se jedná o megahit. Procenta jsou krásná věc, jen se člověk nesmí zajímat o počty diváků. To už není k chlubení se.
Reklamní miliardy se ale nerozdělují podle čísel z domovských stránek televizí. Proto je lhostejné, co na svých webech uvádí. Inzerenti nejsou tak hloupí a investují své miliardy na základě jiných čísel, kterým kupodivu také věří. Nebo jste někdy zaregistroval nějaký veřejný protest proti nesprávně vykalkulované inzerci? Ale i inzerce je podnikání a je jen na úvaze zadavatele, zda cena za vteřinu je pro něho přijatelná a na kampani neprodělá. Věc ještě komplikuje fakt, že cena za reklamu se platí předem, podle ceníků a ne až podle skutečné sledovanosti. Poměr ceny a sledovanosti jen nastavuje parametry v tomto podnikání.
Ty počty diváku,samozřejmě silně nadsazené,mají přessvědčit inzerenty,aby si dávali reklamu právě do takto údajně sledovaných televizí. Když si uděláte vlastní přehled z domovských stránek televizí,tak zjistíte,že ČR měla v pondělí 25 milionů obyvatel,a každou televizi ve stejný čas sledovalo 300% populace.
To by mě zajímalo co na tato čísla říká David Novák z PR oddělení Primy? Především mě pobavilo že nejvyšší sledovanost měla normalizační údernická brigáda kombajnéristů u mužů 15-24 let. To je nějak v rozporu s tím co tu pořád dokola tvrdí že tutu cílovku zajímá :-D Aby nakonec Cool také nezakoupil nějaké normalizační skvosty zdílny ČST :-D
pokud s těmi mladými v okolí mluvím, dívají se na Plechovou kavalerii jako na legraci. Ale faktem je, že to je jen špatným vysvědčením pro současné "tvůrce" nacuclé na ČT a dotované každoročně miliardami z peněz majitelů TV přijímačů. Ti nejsou schopni vytvořit něco, co by úspěšně konkurovalo normalizační hovadině
Nově je úplně jedno jestli se na to mladí dívají z recese nebo u toho dojatě slzí jako důchodci. Hlavní je zaujmout co nejvíc diváků a to Nova prostě pořád umí ze všech kanálů nejlépe a nic na tom nezměnilo ani škudlení Rumunského vedení Novy ani digitalizace.