To by mě zajímalo co na tato čísla říká David Novák z PR oddělení Primy? Především mě pobavilo že nejvyšší sledovanost měla normalizační údernická brigáda kombajnéristů u mužů 15-24 let. To je nějak v rozporu s tím co tu pořád dokola tvrdí že tutu cílovku zajímá :-D Aby nakonec Cool také nezakoupil nějaké normalizační skvosty zdílny ČST :-D
pokud s těmi mladými v okolí mluvím, dívají se na Plechovou kavalerii jako na legraci. Ale faktem je, že to je jen špatným vysvědčením pro současné "tvůrce" nacuclé na ČT a dotované každoročně miliardami z peněz majitelů TV přijímačů. Ti nejsou schopni vytvořit něco, co by úspěšně konkurovalo normalizační hovadině
Nově je úplně jedno jestli se na to mladí dívají z recese nebo u toho dojatě slzí jako důchodci. Hlavní je zaujmout co nejvíc diváků a to Nova prostě pořád umí ze všech kanálů nejlépe a nic na tom nezměnilo ani škudlení Rumunského vedení Novy ani digitalizace.
Už jsem to tu psal před měsícem, takže se zeptám přímo u zdroje. Bude na Nově příští rok nově natočené pokračování Plechové kavalerie nebo si to necháte až na rok 2013?
O jedničce na ovladači to není, ale efekt Novy zde působí. Ten seriál běžel už několikrát a nikdy takovou pozornost nepřitáhl. Kdyby ho v hlavním vysílacím čase dala ČT, tak by všichni mrmlali, že zas vykrádají archiv. Ale na Nově je to skvělý retro seriál :-)
Za V. Železného by taková sledovanost byla brána za totální fiasko. Ale teď se jedná o megahit. Procenta jsou krásná věc, jen se člověk nesmí zajímat o počty diváků. To už není k chlubení se.
Ty počty diváku,samozřejmě silně nadsazené,mají přessvědčit inzerenty,aby si dávali reklamu právě do takto údajně sledovaných televizí. Když si uděláte vlastní přehled z domovských stránek televizí,tak zjistíte,že ČR měla v pondělí 25 milionů obyvatel,a každou televizi ve stejný čas sledovalo 300% populace.
Reklamní miliardy se ale nerozdělují podle čísel z domovských stránek televizí. Proto je lhostejné, co na svých webech uvádí. Inzerenti nejsou tak hloupí a investují své miliardy na základě jiných čísel, kterým kupodivu také věří. Nebo jste někdy zaregistroval nějaký veřejný protest proti nesprávně vykalkulované inzerci? Ale i inzerce je podnikání a je jen na úvaze zadavatele, zda cena za vteřinu je pro něho přijatelná a na kampani neprodělá. Věc ještě komplikuje fakt, že cena za reklamu se platí předem, podle ceníků a ne až podle skutečné sledovanosti. Poměr ceny a sledovanosti jen nastavuje parametry v tomto podnikání.