Za V. Železného by taková sledovanost byla brána za totální fiasko. Ale teď se jedná o megahit. Procenta jsou krásná věc, jen se člověk nesmí zajímat o počty diváků. To už není k chlubení se.
Reklamní miliardy se ale nerozdělují podle čísel z domovských stránek televizí. Proto je lhostejné, co na svých webech uvádí. Inzerenti nejsou tak hloupí a investují své miliardy na základě jiných čísel, kterým kupodivu také věří. Nebo jste někdy zaregistroval nějaký veřejný protest proti nesprávně vykalkulované inzerci? Ale i inzerce je podnikání a je jen na úvaze zadavatele, zda cena za vteřinu je pro něho přijatelná a na kampani neprodělá. Věc ještě komplikuje fakt, že cena za reklamu se platí předem, podle ceníků a ne až podle skutečné sledovanosti. Poměr ceny a sledovanosti jen nastavuje parametry v tomto podnikání.
Ty počty diváku,samozřejmě silně nadsazené,mají přessvědčit inzerenty,aby si dávali reklamu právě do takto údajně sledovaných televizí. Když si uděláte vlastní přehled z domovských stránek televizí,tak zjistíte,že ČR měla v pondělí 25 milionů obyvatel,a každou televizi ve stejný čas sledovalo 300% populace.