V současnosti mám cenový program Telefon a Internet 90+300 za 380Kč bez DPH. Obsahuje 45min kredit na volání ve špičce, 45min mimo špičku a 300min Internetu mimo špičku. Já jsem asi úplně mimo, ale moje inteligence prostě nestačí na pochopení toho co se tu s těmi programy děje.
Naštěstí je zde skvělá aplikace telecomu na http://www.telecom.cz/nastroje/optimalni_cenovy_program/index.php která dle zadaných parametrů vypočítá optimální tarif. Bohužel tento produkt nějakého kreténa z marketingu nedá ani žádnou informaci o ceně, natož prolinky na popis tarifu/balíčku.
Další věc - nevíte kolik stojí zrušení telefonní linky?
Zatím, naštěstí, nic a výpovědní lhůta je jeden měsíc, takže do zavedení nových tarifů už to nestihnete. Nicméně, pokud zítra vytáhnete telefon a modem ze zásuvky, tak na tom budete, díky snížení paušálů, relativně dobře. Sice si nikam nezavoláte, ale poplatek za to, že vám ze zdi čouhají dva k ničemu jsoucí dráty bude nižší.
Jsi vedle. Pokud sami nepožádáte s účinností od 1.7.2005 k nějaké změně vašeho stávajícího tarifu(je třeba zažádat minimálně 10 dní předem - z toho vyplývá, že výpovědní doba může být i jen 10 dnů, závisí na periodicitě vyúčtování), bude vám od 1.8.2005 automaticky změněn na nějaký nejvíce podobný vašemu stávajícímu tarifu(včetně případných balíčků a pod.) z řady devíti NOVÝCH tarifů(programů).
Změna tarifu a výpověď stanice jsou dvě naprosto rozdílné věci. Buďme rádi, že ještě nějaký mudrc nepřišel na to, že by se výpovědní lhůta mohla prodloužit.